London- Boston vervoer +national parcs?

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Charlotte1991
Amerika-newbie

London- Boston vervoer +national parcs?

Bericht door Charlotte1991 » 01 apr 2012, 21:09

Hallo Allemaal,

Komende zomer vertrekken wij (jong stel) naar Canada en vervolgens naar America. We verblijven daar voor 4 weken. We vliegen op Torronto, bezoeken daar wat familie, gaan vervolgens door naar London, ook langs familie, en willen daarna doorgaan naar Boston.

Nu zijn we opzoek naar goede vervoersmogelijkhedenn van London naar Boston. Heeft hier iemand ervaring mee en of tips? We hebben gekeken voor auto huur, maar aangezien we 23 en 20 zijn, zijn de kosten (ivm verzekering) heel erg hoog. Het maakt het ook extra lastig aangezien we graag 1 of 2 national parcs willen bezoeken in dan wel America of Canada tijdens onze route van London naar Boston.

Heeft iemand tips voor ons, dus zowel voor vervoer als voor goede national parcs (en het liefst te combineren natuurlijk)? Het zou helemaal geweldig zijn!!!

Groetjes,
Ries en Charlotte

DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: London- Boston vervoer +national parcs?

Bericht door DVDGuy » 02 apr 2012, 11:19

Welkom op het forum; ik zou de topic titel even aanpassen, want nu zou iemand kunnen denken dat het om London Engeland gaat :wink:

Hebben jullie al aan trein en of bus (Greyhound) gedacht?

mtl
Amerika-expert

Re: London- Boston vervoer +national parcs?

Bericht door mtl » 02 apr 2012, 15:59

Ik vond het al een vreemde topictitel. Maar ik neem aan dat het om London in Ontario gaat?

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer