Ik vertrek zaterdag aanstaande naar San Francisco.Hier zal ik 5 dagen blijven, vervolgens pak ik de trein naar Chicago waar ik dan ook nog 5 dagen zal verblijven (dit is een enorme afstand, dus ik zit ruim 2 dagen in de trein).
Ik ben wel eerder in Amerika geweest, maar dat was in de zomer en aan de Oostkust. Nu ga ik dus in oktober en ik wil morgen mijn koffer in gaan pakken, maar ik heb geen idee wat voor kleding ik mee moet nemen. Van wat ik gelezen heb moet de temperatuur er rond deze tijd 15-20 graden zijn, maar kan het verraderlijk koud zijn in San Francisco omdat daar 2 verschillende zeestromen elkaar kruisen en kan het in Chicago ook frisjes zijn omdat dat grenst aan Lake Michigan. Ik wil liever ook niet te veel meenemen, want ik moet er het hele land mee door slepen

Topjes kan ik denk ik wel achterwege laten, daar is het waarschijnlijk toch niet warm genoeg voor? En verder sowieso een fleece vest, wat andere vestjes en veel t-shirtjes? (laagjes zodat ik makkelijk wat uit kan trekken als de temperatuur verandert)