Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis banks: camperreis Canada/USA 2011

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
banks
Amerika-newbie

Reis banks: camperreis Canada/USA 2011

Bericht door banks »

Hallo allemaal,

Ons gezin (incl. 2 kids van 9 en 11 jaar) gaan dit jaar weer op reis met de camper. En wel naar Canada en een stukje USA. Van eind juli tot half augustus. Wie heeft er tips voor ons? Alle reacties en adviezen zijn welkom en worden erg gewaardeerd.

Onze geplande route is:
Dag 1: Vancouver-Lytton
Dag 2: Lytton-Revelstoke
Dag 3: Revelstoke-Banff
Dag 4: Banff
Dag 5: Banff-Sunwapta Falls
Dag 6: Sunwapta Falls-Radium Hotsprings
Dag 7: Radium Hotsprings-Kalispell
Dag 8: Kalispell-Butte
Dag 9: Butte-Yellowstone
Dag 10: Yellowstone
Dag 11: Yellowstone
Dag 12: Yellowstone-Butte
Dag 13: Butte-Missoula
Dag 14: Missoula-Spokane
Dag 15: Spokane-Yakima
Dag 16: Yakima
Dag 17: Yakima-Seattle
Dag 18: Seattle-Vancouver

Alvast bedankt.

Gr. Karin
yarrah
Amerika-expert

Re: Camperreis Canada/USA 2011

Bericht door yarrah »

Ik denk dat je heel goed moet afvragen of je echt wel zoveel wilt reizen met de kinderen. En daarmee bedoel ik de afstanden. Met een camper rij je veel minder hard dan een auto. 100 km doe je echt niet in een uur met een camper. Zeker de wegen in de bergen gaat het niet lukken. Hou het gemiddelde van 70 tot 80 km per uur aan.
Ik ben al 7x in BC geweest ik schrik steeds weer wat mensen op een dag willen afleggen in BC. Doe lekker rustig aan en geniet van het mooie weer in BC onderweg kun je her in der heerlijk zwemmen in de grote meren van de Okanagan valley zeker in juli/augustus.
Wil je echt zoveel reizen zorg dat je de campings reseveerd. Je kunt dan wat later op de dag aankomen en verzekerd zijn van een plekje.

succes met de planning!
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer