Jaaa, de vorige reis zit er nog maar net op.. maar ik denk al weer aan de volgende

Het zou toch wat zijn als we het voor elkaar kunnen krijgen om 3 jaar achter elkaar naar Amerika te gaan??!!

Voor mij is het al klare koek, vriendje on the other hand is er nog niet zo zeker van. Maar als ik hem kan laten zien wat we allemaal gaan doen en wat dat ongeveer gaat kosten, dan komen we daar wel uit!
Nu moet het dus alleen nog uitgezocht worden, en ik heb geen idee hoe te beginnen!
Het volgende heb ik in gedachten / zou ik graag willen zien:
Yellowstone, Arches, Canyonlands, Monument Valley, Bryce, Zion, Grand Canyon en Las Vegas (in misschien zit er wel meer tussen waar ik nog geen weet van heb

Ik zou graag in Las Vegas willen eindigen om de laatste paar dagen nog even te relaxen, is er een manier om in Yellowstone te beginnen?
Yellowstone en Grand Canyon zijn dingen die ik sowiso wil zien, de rest heb ik me nog niet in verdiept

We zouden weer in september kunnen gaan en max. 19-20 dagen. Het rijden is ons heel erg meegevallen, maar elke dag hele stukken rijden (met de auto, geen camper) is niets voor ons. De afgelopen vakantie heeft ons 5000 euro gekost (alles van hotels, eten, benzine en souveniers). Zou zo'n route als deze niet iets voordeliger zijn?
Ben heel benieuwd en hopelijk kan ik straks weer aftellen tot de volgende vakantie!!! Pfft.. straks is de volgende vakantie al geboek terwijl het fotoalbum van de vorige nog niet eens klaar is