Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Icefield parkway

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
kiamzo
Amerikakenner

Icefield parkway

Bericht door kiamzo »

Hallo is het te doen om de Icefield parkway in 1 dag de rijden .Hebben wij dan nog de tijd om alle stoppen te doen .En zelfs nog een korte wandeling. Wij vertrekken vanuit Jasper naar Lake Louise.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Icefield parkway

Bericht door Jasmino »

Dat is goed te doen! Wij hebben het ook in 1 dag gedaan, met een flinke wandeling erbij (Beauty Creek Trail). Ik zou wel op tijd vertrekken, zodat je ook overal voldoende tijd hebt. Wij zijn overigens niet de Columbia Icefield opgegaan omdat we daar ook niet genoeg tijd voor hadden (en het trok ons minder aan dan de wandeling), maar hebben wel gepauzeerd in het visitor center.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ja hoor, wij hebben de weg ook in één dag gereden.
Zie ons reisverslag dag 7 : http://wunnik2008.web-log.nl/

Marjon
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Wij hebben hem in een dag met een camper gereden én zijn de Columbia Icefields wel opgeweest. Wij vonden het erg gaaf daar boven!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer