Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat mijn reis gaat worden.
Wat mijn reis gaat worden.
Goede dag,
Zojuist me zelf voorgesteld. nu zal ik kort uitleggen waar ik heen ga.
De eerste twee dagen zal ik gaan door brengen in Las Vegas, hier hebben we gelijk een huur auto.
In las Vegas wil ik natuurlijk wat hotels zien. ook wil ik graag heel even naar de hooverdam.
met de auto zullen we ook de derde dag gaan rijden, we rijden dan naar de grand canyon hier blijven we een dag en een nacht.
waarop we de volgende dag terug rijden naar las Vegas. en hier ook weer een dag als tussen stop zullen blijven.
Hierna gaan we rijden richting Yosemite park (hopelijk brand het niet helemaal af) met natuurlijk een tussen stop van een dag in de death valley.
2 dagen zullen we doorbrengen in Yosemite park.
en de laatste 2 dagen in deze regio gaan we doorbrengen in San Francisco. hier wil ik natuurlijk pier 39 zien en de Golden gate Bridge. het is nog niet zeker of we alcatrez gaan bezoeken. het lijk me wel wat. maar we zijn het er nog niet over eens. verder zullen we wel zien wat we hier gaan bezoeken.
Na dat onze auto is ingeleverd in San Francisco, vliegen we door naar Orlando.
Hier hebben we 14 dagen de tijd genomen om 10 dagen in de 4 disney parken en 2 waterparken te nemen.
ook hebben we 2 dagen genomen voor beide parken van universal studios. en 1 dagje van seaworld.
Hierna gaan we weer naar huis, sparen voor het volgende deel.
Nu ga ik eens verder kijken op het forum.
Ik moet nog een hoop dingen uitvinden.
- wat is de beste keuze voor een tom-tom (kopen, huren, meenemen van thuis)
- waar kan je een moneybelt halen, en een goede heuptas die onder je shirt kan.
- hoeveel geld mag je invoeren
- en er zullen nog wel veel meer vragen komen.
Groetjes,
Zojuist me zelf voorgesteld. nu zal ik kort uitleggen waar ik heen ga.
De eerste twee dagen zal ik gaan door brengen in Las Vegas, hier hebben we gelijk een huur auto.
In las Vegas wil ik natuurlijk wat hotels zien. ook wil ik graag heel even naar de hooverdam.
met de auto zullen we ook de derde dag gaan rijden, we rijden dan naar de grand canyon hier blijven we een dag en een nacht.
waarop we de volgende dag terug rijden naar las Vegas. en hier ook weer een dag als tussen stop zullen blijven.
Hierna gaan we rijden richting Yosemite park (hopelijk brand het niet helemaal af) met natuurlijk een tussen stop van een dag in de death valley.
2 dagen zullen we doorbrengen in Yosemite park.
en de laatste 2 dagen in deze regio gaan we doorbrengen in San Francisco. hier wil ik natuurlijk pier 39 zien en de Golden gate Bridge. het is nog niet zeker of we alcatrez gaan bezoeken. het lijk me wel wat. maar we zijn het er nog niet over eens. verder zullen we wel zien wat we hier gaan bezoeken.
Na dat onze auto is ingeleverd in San Francisco, vliegen we door naar Orlando.
Hier hebben we 14 dagen de tijd genomen om 10 dagen in de 4 disney parken en 2 waterparken te nemen.
ook hebben we 2 dagen genomen voor beide parken van universal studios. en 1 dagje van seaworld.
Hierna gaan we weer naar huis, sparen voor het volgende deel.
Nu ga ik eens verder kijken op het forum.
Ik moet nog een hoop dingen uitvinden.
- wat is de beste keuze voor een tom-tom (kopen, huren, meenemen van thuis)
- waar kan je een moneybelt halen, en een goede heuptas die onder je shirt kan.
- hoeveel geld mag je invoeren
- en er zullen nog wel veel meer vragen komen.
Groetjes,
Re: Wat mijn reis gaat worden.
hET tomtom antwoord ligt voor de hand
Als je er één hebt ,neem je hem mee
Zoniet dan koop je hem het goedkoopst in de US met US-kaart.
Huren kan ook maar als je de prijs bekijkt en even rekent, zie je al gauw dat kopen net zo duur is en eigendom voor de volgende keer oplevert
Beslis snel over Alcatraz, de tickets zijn een week van tevoren uitverkocht en moeten dus bij een bezoek van 2-3 dagen vantevoren besteld worden.
Je mag zoveel geld meenemen als je wilt, wanneer dit meer dan $ 10.000,- is ben je verplicht dit aan te geven op het witte douaneformuliertje bij vraag 13
http://206.241.31.142/ImageCache/cgov/c ... ffront.jpg
Als je er één hebt ,neem je hem mee
Zoniet dan koop je hem het goedkoopst in de US met US-kaart.
Huren kan ook maar als je de prijs bekijkt en even rekent, zie je al gauw dat kopen net zo duur is en eigendom voor de volgende keer oplevert
Beslis snel over Alcatraz, de tickets zijn een week van tevoren uitverkocht en moeten dus bij een bezoek van 2-3 dagen vantevoren besteld worden.
Je mag zoveel geld meenemen als je wilt, wanneer dit meer dan $ 10.000,- is ben je verplicht dit aan te geven op het witte douaneformuliertje bij vraag 13
http://206.241.31.142/ImageCache/cgov/c ... ffront.jpg
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Re: Wat mijn reis gaat worden.
Ok,
Erg bedankt.
TomTom wordt waarschijnlijk daar gekocht.
over het geld hoef ik me dus geen zorgen te maken. zoveel geld heb ik nou ook weer niet haha.
Vannacht eens goed slapen over alcatraz of we die maar nemen ja of nee.
Erg bedankt.
TomTom wordt waarschijnlijk daar gekocht.
over het geld hoef ik me dus geen zorgen te maken. zoveel geld heb ik nou ook weer niet haha.
Vannacht eens goed slapen over alcatraz of we die maar nemen ja of nee.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 2079 Weergaves
-
Laatste bericht door Bauke
-
- 19 Reacties