Welke mall is in Vancouver absoluut de moeite waard? Of met andere woorden, wat zijn de mooiste, de grootste en de leukste shoppingmalls in Vancouver?
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mooiste, grootste en leukste shoppingmall in Vancouver?
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Mooiste, grootste en leukste shoppingmall in Vancouver?
Tijdens onze reis, die over precies 5 weken begint, willen we in de grote steden ook weer een aantal shoppingmalls bezoeken. We houden namelijk ernorm van winkelen.
Welke mall is in Vancouver absoluut de moeite waard? Of met andere woorden, wat zijn de mooiste, de grootste en de leukste shoppingmalls in Vancouver?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Contacteer:
Re: Mooiste, grootste en leukste shoppingmall in Vancouver?
De grootste mall van Vancouver is Metrotown in Burbany. Albert en ik zijn er een hele zondag geweest in 2006!
Klopt Metrotown is de grootste
En met de skytrain (openbaar vervoer) vanuit downtown ben je er zo. Maar al met al vind ik zelf downtown het mooiste om te shoppen en te eten (maar dat is geen mall).
Vrolijke groetjes,
En met de skytrain (openbaar vervoer) vanuit downtown ben je er zo. Maar al met al vind ik zelf downtown het mooiste om te shoppen en te eten (maar dat is geen mall).
Vrolijke groetjes,
Laatst gewijzigd door yarrah op 03 aug 2008, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je moet zeker niet naar de Royal Centre Mall gaan.
Deze ligt naast het Hyatt, maar er is werkelijk niks te zien.
In Vancouver zijn wij niet echt gaan shoppen, enkel boekenwinkels gedaan, dus verder kan ik je geen raad geven.
Robson Street is de winkelstraat. Allerlei hele grote shops en grote merken liggen daar naast elkaar, een paar blokken aan elkaar. (de Big Bus heeft er 4 stops: begin, einde en nog 2 tussenin).
In Vancouver zijn wij niet echt gaan shoppen, enkel boekenwinkels gedaan, dus verder kan ik je geen raad geven.
Robson Street is de winkelstraat. Allerlei hele grote shops en grote merken liggen daar naast elkaar, een paar blokken aan elkaar. (de Big Bus heeft er 4 stops: begin, einde en nog 2 tussenin).
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bedankt voor jullie tips! Ik weet nog niet precies hoeveel tijd we zullen hebben om te shoppen, maar Metrotown en Robson Street staan in elk geval genoteerd.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 17 Reacties
- 7830 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 10 Reacties