Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Washington DC - San Francisco en tussendoor route 66
Washington DC - San Francisco en tussendoor route 66
Zoals mijn titel al zegt, starten we (een koppel, mijn vriendin en ik) in Washington DC met 2 dagen en maken we 'n sprong naar Chicago en vandaar via route 66 naar Los Angeles en dan langs de kust naar San Francisco. Eerste en laatste nacht zullen we al vooraf vastleggen maar onderweg zullen we gebruik maken van motels en zo. We huren ook een auto.
Ik heb gebruik gemaakt van Google Maps en de gegevens in excel gezet om te zien hoeveel dagen we nodig hebben zodat we volgend jaar in januari pas onze vliegtickets en 'n paar nachten hotel kunnen boeken.
Maar ik vraag me af of hun aantal miles en rijtijd in Google Maps realistisch zijn?
Groetjes
Piekietje
Ik heb gebruik gemaakt van Google Maps en de gegevens in excel gezet om te zien hoeveel dagen we nodig hebben zodat we volgend jaar in januari pas onze vliegtickets en 'n paar nachten hotel kunnen boeken.
Maar ik vraag me af of hun aantal miles en rijtijd in Google Maps realistisch zijn?
Groetjes
Piekietje
Re: Washington DC - San Francisco en tussendoor route 66
om een paar voorbeelden te geven...
volgens google maps van oklahoma city naar amarillo is het 258 mijl en we zouden dan kleine 4uur over doen.
of van Flagstaff naar Grand Canyon Village zou het 88,2 mijl bedragen en een dikke anderhalf uur.
zijn deze gegevens realistisch?
't zou tof zijn om toch enige reactie op te krijgen...
volgens google maps van oklahoma city naar amarillo is het 258 mijl en we zouden dan kleine 4uur over doen.
of van Flagstaff naar Grand Canyon Village zou het 88,2 mijl bedragen en een dikke anderhalf uur.
zijn deze gegevens realistisch?
't zou tof zijn om toch enige reactie op te krijgen...
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ik heb de afstanden even vergeleken met streets &trips.
Oklahoma City- Amarillo: 258,1 miles, 3 uur 58
Flagstaff- Grand canyon Village (Visitor Center) :78 miles, 1 uur 33
Klopt dus wel aardig met elkaar (alleen het aantal miles Flagstaff-GC niet)
Marjon
Oklahoma City- Amarillo: 258,1 miles, 3 uur 58
Flagstaff- Grand canyon Village (Visitor Center) :78 miles, 1 uur 33
Klopt dus wel aardig met elkaar (alleen het aantal miles Flagstaff-GC niet)
Marjon
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Van Flagstaff naar Grand Canyon Village via de scenic US180 en SR 64 is inderdaad 78 mijl zoals Marjon zegt en de zuivere reistijd plm 35 min.
Ga je via Williams is het 92 mijl en 1 uur en 50 min rijden.
Je kunt ook via de 89 North naar Cameron en dan linksaf over de SR 64 via de eastentrance naar GC village. De afstand is dan 107 mijl met 2 uur en 20 min rijtijd.
Marjan
Ga je via Williams is het 92 mijl en 1 uur en 50 min rijden.
Je kunt ook via de 89 North naar Cameron en dan linksaf over de SR 64 via de eastentrance naar GC village. De afstand is dan 107 mijl met 2 uur en 20 min rijtijd.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Om een poging te doen hoe we het doen in deze volgorde: Washington DC (2 dagen) en dan flinke sprong naar Chicago (onderweg 'n nachtje) vandaaruit nemen we route 66, via St Louis, Springfield, Tulsa, Oklahoma City, Amarillo, Albuquerque, Flagstaff, Grand Canyon, Las Vegas. Maar vanaf Las Vegas weten we nog niet goed te doen, ofwel gaan we naar Los Angeles om via kust naar San Francisco te gaan en dan naar huis ofwel via Death Valley naar San Francisco en dan via kust naar LA en dan naar huis.
We bezoeken 'n park of 2, oa Grand Canyon en Bryce (misschien ook Zion 't hangt af van ons gemoed peis ik).
Geprobeerd te berekenen volgens google maps, zouden we daar 24 dagen over doen. Is het te doen?
We bezoeken 'n park of 2, oa Grand Canyon en Bryce (misschien ook Zion 't hangt af van ons gemoed peis ik).
Geprobeerd te berekenen volgens google maps, zouden we daar 24 dagen over doen. Is het te doen?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 4151 Weergaves
-
Laatste bericht door Intothewild67
-
- 5 Reacties