Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

graag feedback route British Columbia en Washington State

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Re: graag feedback route British Columbia en Washington State

Bericht door Petra/VS »

Heel veel plezier, ik ben heel benieuwd hoe jullie het zullen vinden! Wij zijn dol op dat gebied!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Een heel fijne vakantie, ELke! Ik ga jouw berichten in elk geval volgen, daar kan ik met onze reis nog veel aan hebben. Ik hoop dat jullie veel plezier hebben, en natuurlijk tegen een "one-and-only-opportunity" aanlopen. Wie weet, gaan jullie wel emigreren naar Canada? Toi toi toi!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Nog snel effe voor we vertrekken (ik kan het niet laten, hihihi): Jacqueline, inmiddels zijn we er al uit dat we toch niet naar Canada willen emigreren. Het voelt zo erg als '2de keus' aan, en dat willen we niet. Het is echt niet dat wij zomaar willen verhuizen omdat we hier weg willen, maar gewoon door het gevoel dat Amerika ons geeft en zo.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Ik begrijp het..... Maar toch, wie weet welke deuren nog voor jullie geopend worden!
Veel plezier in elk geval!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

kastelke schreef:Zo, het is zo ver, morgenochtend vertrekken we.
Ik zal proberen af en toe eens een berichtje na te laten hier, maar we delen 1 laptop met 3 personen...
Geniet van jullie reis! Enne ... af en toe een berichtje wordt zéér op prijs gesteld!
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Elke, een hele fijne vakantie gewenst en hopelijk kunnen we af en toe wat berichtjes van jou tegemoet zien.

Veel plezier!

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

kastelke schreef:Nog snel effe voor we vertrekken (ik kan het niet laten, hihihi): Jacqueline, inmiddels zijn we er al uit dat we toch niet naar Canada willen emigreren. Het voelt zo erg als '2de keus' aan, en dat willen we niet. Het is echt niet dat wij zomaar willen verhuizen omdat we hier weg willen, maar gewoon door het gevoel dat Amerika ons geeft en zo.
Hpoi Elke, ik zou toch nog maar even wachten tot je in Canada geweest bent. Onze dochter Joyce wil niet meer in Amerika wonen maar in Canada sinds we in Vancouver geweest zijn. Ze vindt het een heelijke stad en Canada een geweldig land met leuke relaxte mensen (wij ook trouwens)
Jammer dat ik je niets meer kon vertellen voor je wegging maar wij hadden steeds geen internet.
Heel veel plezier!

Marjon
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

vana schreef:[.....Ze vindt het een heelijke stad en Canada een geweldig land met leuke relaxte mensen (wij ook trouwens)

Leuk dat je dat zegt. Wij hadden ook steeds dat relaxte gevoel in Canada, afgezien van het feit dat het daar mooi is. Enneh...Joyce heeft helemaal gelijk, Vancouver is een fantastische stad. Staat bij mij op één lijn met San Francisco.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Sterker nog, Joyce zegt net dat bij haar Vancouver ver boven San Francisco staat.
Maar inderdaad, ik vind het een heerlijke stad. Wij hebben van Downtown niet zoveel gezien, maar gewoon het hele sfeertje dat in Vancouver hangt, het type mensen, heerlijk.
(en Joyce vindt de jongens ook heel leuk daar :supergespierd en heel leuk, nonchalant gekleed)

Marjon
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Inderdaad, Vancouver was prachtig!!! Gewoon de aankomst in de luchthaven al: niet al dat koude grijze staal, maar heel veel hout en waterpartijen en mooie houtsnijwerken...
En ook de sfeer in de stad, de PRACHTIGE architectuur van de gebouwen...
Het zal wel duidelijk zijn dat wij erg onder de indruk waren en er volop van genoten hebben? (en nog zullen gaan doen op het einde)
Voorstel voor de toekomstige reiziger: neem een ticket op bv. de Big Bus, zo'n hop-on-hop-of bus. Je ziet op zowat 90 minuten tijd een heel groot deel van de stad en kan zo verder je keuze maken naar waar je terug wilt keren.

Tofino was schitterend, met een vrij duur hotel (Tin Wis resort, gelegen buiten het drukkere Tofino), met schitterend zicht op de oceaan vanuit onze kamer.

En ondertussen zitten we in Port Angeles, in een geweldige bed and breakfast: Angeles Inn Bed and Breakfast. http://www.angelesinn.com/
Heeeeel vriendelijke (oude) mensen, Al en June James. De kamers zijn ruim, proper, gezellig,... En deze ochtend kregen we als ontbijt quiche met zalm en achterna nog een wafel met hopen verse aardbeien (en slagroom voor de liefhebbers). We blijven hier 2 nachten, spijtig genoeg zitten ze volzet of we zouden dit nog minstens 1 extra nacht genomen hebben voor verkenning van de streek.

Vandaag hebben we een ganse dag op Hurricane Ridge gezeten! Haast alle trails gelopen, behalve de echt heel verre.
Morgen staan Lake Crescent, Marymere Falls, Clallam Bay, Neah Bay en Point Flattery op het programma.

Oh ja, we rijden hier rond met een Ford Edge. Manlief zijn favoriet, hij neemt die heel vaak als hij in New Jersey zit.

Ik kom nog wel eens terug online als ik en de tijd en een computer ter beschikking heb, en een aansluiting die niet elke paar minuten uitvalt. Ondertussen genieten we met volle teugen verder.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
hekkie
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hoi Elke,

Leuk dat je ons even een update geeft van jullie vakantie. Wij vonden Vancouver ook prachtig en ook Tofino.

Geniet nu de komende dagen maar lekker van het Olympic NP. Hopelijk horen we nog eens een verslagje van jullie reis.

Veel plezier!

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Hoi Elke,

Leuk om even te horen van jullie belevenissen, en wat fijn dat jullie zo kunnen genieten! Ik ga je helemaal uithoren als jullie weer terug zijn :mrgreen:
Winston Churchill

EvdB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 21
Contacteer:

Bericht door EvdB »

misschien een beetje offtopic maar ik kan jullie het niet onthouden,...

De volgende nacht overnachtten we in Nanaimo voor $70 in het beste B&B ooit, een heel appartement voor onszelf met uitzicht over zee en een heerlijk ontbijtje... zo zie je maar dat geld niets zegt. Jammer dat je niet in Nanaimo overnacht, anders had ik je er zo heen gestuurd

Cath, je tip was echt formidabel. Zelf hadden we dit adresje nooit spontaan gevonden omdat het niet op de doorgaande route ligt maar vanacht hebben we gelogeerd bij John en Ireen in Nanaimo.
Wat een ruimte zeg: keuken met eetgedeelte, woonkamer, slaapkamer, badkamer en tuin met uitzicht op de zee en we hadden prachtig uitzicht op de boot naar Alaska. Net het superontbijt gekregen: daar kunnen we volgens mij wel een hele dag op verder :wink:
De eigenaars zijn vriendelijk en behulpzaam. Het is dat we door "moeten" naar Tofino, anders waren we hier zeker langer gebleven.

Echt een aanrader deze top-B&B :dance:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer