Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Minonbos: Seattle e.o. accommodatie.
Re: Reis Minonbos: Seattle e.o. accommodatie.
@dutch_in_seattle
Hi,
Woon jij al lang in Seattle? Permanent?
Ik heb een Airbnb gevonden en wij gaan - had ik bedacht - vandaar met de Light Rail naar Downtown.
Volgens mij kunnen wij dan opstappen Station “University of Washington”
en
uitstappen bij: station “Pioneer Square” of “Westlake” als ik het goed heb uitgezocht op internet.
De highlights per voet te doen, we zullen dan wel aan onze 10.000 stappen komen
Hoe veilig is het om ‘s-avonds met Light Rail vanuit Downtown terug te gaan?
Hi,
Woon jij al lang in Seattle? Permanent?
Ik heb een Airbnb gevonden en wij gaan - had ik bedacht - vandaar met de Light Rail naar Downtown.
Volgens mij kunnen wij dan opstappen Station “University of Washington”
en
uitstappen bij: station “Pioneer Square” of “Westlake” als ik het goed heb uitgezocht op internet.
De highlights per voet te doen, we zullen dan wel aan onze 10.000 stappen komen
Hoe veilig is het om ‘s-avonds met Light Rail vanuit Downtown terug te gaan?
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis Minonbos: Seattle e.o. accommodatie.
Ik woon ondertussen alweer bijna 25 jaar in de V.S., waarvan bijna 20 in Seattle. ik zie mezelf niet meer terugverhuizen naar Nederland. Heb tegenwoordig ook zowel een Amerikaans als Nederlands paspoort.
Het light rail-station University of Washington is bij Husky Stadium. Ik weet niet precies waar je AirBnB is, maar als het ergens aan de oostkant van Interlaken Park is, dan is dat ongeveer een half uur lopen vanaf Husky Stadium.
Je zou ook iets kunnen zoeken rond Roosevelt Station. Da's ook een prima gebied, met allerlei eet- en drinkgelegenheden (en ook een Whole Foods met een prima buffet), vlakbij Green Lake en ook bij op/afrit naar I-5.
Of iets verder naar het noorden, bij Northgate.
Succes met je planning!
Het light rail-station University of Washington is bij Husky Stadium. Ik weet niet precies waar je AirBnB is, maar als het ergens aan de oostkant van Interlaken Park is, dan is dat ongeveer een half uur lopen vanaf Husky Stadium.
Je zou ook iets kunnen zoeken rond Roosevelt Station. Da's ook een prima gebied, met allerlei eet- en drinkgelegenheden (en ook een Whole Foods met een prima buffet), vlakbij Green Lake en ook bij op/afrit naar I-5.
Of iets verder naar het noorden, bij Northgate.
Succes met je planning!
Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
Don't believe everything you think.
West coast grizzly tours in Campell River
Opmerking moderator
Samengevoegd met het reeds bestaande routetopic.
Goedemiddag leden van dit Forum,
Ik dacht dat mijn route VS & Canada klaar was ...
Kreeg gisteren een TIP van iemand dat West coast grizzly tours in Campell River super mooi is en dat wij Whistler toch echt niet mochten overslaan.
Hieronder deel van onze route waar mijn vraag over gaat:
- Olympic N.P. (Accommodatie in Sequim)
- Victoria *
- Vancouver
- Campell River *
- Whistler
* Vancouver Island
Weet iemand hoe ik de route qua (logisch!) reizen het beste kan aanpassen?
Thx alvast voor de reactie(-s)!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3326 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
-