Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hulp en tips bij tussenstops Chicago.
Re: Hulp en tips bij tussenstops Chicago.
Hi Girl,
Ik vertrek 11 juni naar Amerika en wilde jullie alvast een hele leuke reis wensen.En het zal zeker meevallen in Chicago,het is een goed vliegveld.Ik vraag altijd veel ,als ik ergens moet zijn of iets niet weet aan het personeel dat daar rondloopt ,en ze zijn erg behulpzaam.Het kan eigenlijk niet fout gaan.
Goeie reis zou zeggen!
groetjes
Queeni
Ik vertrek 11 juni naar Amerika en wilde jullie alvast een hele leuke reis wensen.En het zal zeker meevallen in Chicago,het is een goed vliegveld.Ik vraag altijd veel ,als ik ergens moet zijn of iets niet weet aan het personeel dat daar rondloopt ,en ze zijn erg behulpzaam.Het kan eigenlijk niet fout gaan.
Goeie reis zou zeggen!
groetjes
Queeni
Hoi allemaal
Het is ons 100% meegevallen met al dat overgestapt. We hebben de aansluiting niet gemist. 1E omdat we er een kwartier eerder waren en de aansluiting naar LV een kwartier later ging. Alles wees zich inderdaad vanzelf. Vond het wel een beetje tuttig gaan met de koffers inleveren voor de doorreis. Wel zijn we hier 2 dure aanstekers kwijtgeraakt aan de lady van customs. Je mag er twee meenemen in je carry-on, maar volgens haar liep het vliegtuig gevaar om te ontploffen
. Met een printversie van TSA konden we haar niet overtuigen en hebben het maar gelaten voor wat het was.
Het is ons 100% meegevallen met al dat overgestapt. We hebben de aansluiting niet gemist. 1E omdat we er een kwartier eerder waren en de aansluiting naar LV een kwartier later ging. Alles wees zich inderdaad vanzelf. Vond het wel een beetje tuttig gaan met de koffers inleveren voor de doorreis. Wel zijn we hier 2 dure aanstekers kwijtgeraakt aan de lady van customs. Je mag er twee meenemen in je carry-on, maar volgens haar liep het vliegtuig gevaar om te ontploffen
Groetjes, Nel
-
Made in Holland
- Amerikafan
Chicago O'Hare
Wij zijn ook teruggevlogen vanuit San Francisco via Chicago naar Amsterdam.
Prima vliegveld, trouwens mooi uitzicht op down-town Chicago tijdens take-of.
Heel wat beter als Detroit.
Leon
Prima vliegveld, trouwens mooi uitzicht op down-town Chicago tijdens take-of.
Heel wat beter als Detroit.
Leon
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 23 Reacties
- 13575 Weergaves
-
Laatste bericht door Jan & Silvia