Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Seattle-San Francisco naar LA?
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Seattle-San Francisco naar LA?
Roy bedankt voor je antwoord. Wij vonden West Yellowstone een mooi uitgangspunt voor alle dagen in Yellowstone. Dit omdat degene die achter blijft met ons zoontje in West Yellowstone bijv ook naar Imax theater of berenbos kan.
Hurrican Ridge staat op mijn lijstje.
Port Angeles gaan we eigenlijk alleen heen voor het Whale Whatching. Dat moet toch lukken daar naar ik heb vernomen.
Hurrican Ridge staat op mijn lijstje.
Port Angeles gaan we eigenlijk alleen heen voor het Whale Whatching. Dat moet toch lukken daar naar ik heb vernomen.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Whale watchen kun je vanaf Port Townsend (zie ons 2006-verslag). Of het ook vanaf PA kan weet ik niet.
Marianne
Marianne
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
http://whalewatchingadventure.com/index.htm
Vanuit PA, maar ik ga zeker even kijken naar Port Towsend (net wat minder ver rijden)
Vanuit PA, maar ik ga zeker even kijken naar Port Towsend (net wat minder ver rijden)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1603 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 15 Reacties