Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotelovernachtingen Vancouver

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Anjalist25
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

Hotelovernachtingen Vancouver

Bericht door Anjalist25 »

Hallo ,wij vliegen in september naar Vancouver.
Hier willen wij twee hotelovernachtingen doen,weet iemand nog een goed en goedkoop hotel voor twee nachten? En eventueel op vancouver island een hotel?
Is Whistler de moeite om een dag op en neer te gaan vanaf Vancouver?
Maarten-Annique
Amerikakenner

Re: Hotelovernachtingen Vancouver

Bericht door Maarten-Annique »

Jammer dat er geen reacties gekomen zijn...wij hebben eigenlijk dezelfde vraag over Vancouver.
Anjalist25
Amerika-newbie

Ik ben al op booking .com aan het kijken daar is ook veel op te vinden.
elleng
Amerikafan

Bericht door elleng »

Wij zaten in het Travelodge vancouver airport hotel. Met zijn vieren op 1 kamer. Wel warm, maar niet duur. Restaurant naast hotel. Zie onze blog.
2014 NW USA - W-Canada http://vriesde3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2011 ZW USA http://vriesde3.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2006 Australie http://famdevriesdownunder.aroundtheglo ... australie/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jody
Amerikafan

Bericht door Jody »

Op Vancouver Island kan ik je een B&B adviseren waarvan de eigenaresse Nederlands spreekt en je heel veel kan vertellen over Hoe en Wat op Vancouver Island. Ze wonen in Cobble Hill.
Haar website is http://www.cobble-house.com Het is een geweldig onderkomen met een 5 sterren ontbijt. Het ligt op zo'n 3/4 u van Victoria, vlakbij Nanaimo Een groot bosachtig terrein waar regelmatig herten in de tuin grazen.Ik zal bij haar even navragen wat voor hotel zij zelf altijd neemt in Vancouver. Dat volgt dus nog!
AnnInBC
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door AnnInBC »

Als je Vancouver zelf wil bezoeken dan zou ik niet bij de Airport een hotel boeken, dan moet je telkens weer een stuk reizen om naar downtown Vancouver te gaan. Een hotel in North Vancouver is misschien ook wel een optie? Niet ver en waarschijnlijk wat goedkoper vergeleken met downtown Vancouver. Ik denk hier dan aan het "North Vancouver Hotel" of Comfort Inn & Suites die beiden met ontbijt inbegrepen zijn, heb er al veel goeds over gehoord. Ik woon in de buurt van Vancouver, dus heb zelf geen ervaringen met hotels.

Voor downtown Vancouver zijn de volgende hotels ook goed en sommige zijn ook met ontbijt inbegrepen:
Sunset Inn & Suites (ontbijt inbegrepen)
The Kingston Hotel Bed & Breakfast (ontbijt inbegrepen)
YWCA Hotel (geen ontbijt)
Oceanside Hotel Vancouver (niet het mooiste aan de buitenkant, maar wel goede kamers en dichtbij English Bay Beach)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Groetjes,
Ann
Frank1969
Amerika-ontdekker

Bericht door Frank1969 »

Expedia heeft sinds kort hotel Element in het assortiment. Dit hotel hebben wij in New York gehad en dat beviel prima.
Jody
Amerikafan

Bericht door Jody »

Bij navraag op Vancouver Island geen specifieke hotelnaam gekregen in Vancouver. Ik denk dat Ann's antwoord een prima idee is. Het OV in Vancouver is tegenwoordig prima. Succes.
Anjalist25
Amerika-newbie

Dank jullie wel voor jullie reacties ,ik kan hier wel wat mee. :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer