Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wells Gray per camper
Wells Gray per camper
We willen Wells Gray bezoeken en overnachten op het Golf Resort.
Nu lees ik dat het ook een gravel road is. Is Wells Gray eigenlijk wel redelijk te doen per camper (door die gravel road?)
Nu lees ik dat het ook een gravel road is. Is Wells Gray eigenlijk wel redelijk te doen per camper (door die gravel road?)
- onderlegger
- Amerikafan
- Partner van: Brenda
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Wells Gray per camper
Ja hoor, geen enkel probleem
- Mads2010
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Wells Gray is prima begaanbaar met een camper. Aanrader: neem het alternatieve wandelpad (Helmcken Falls Rim Trail) naar Helmcken Falls. Niet geschikt met kleine kinderen, er is namelijk geen omheining...
En neem ook genoeg muggenspray mee!
En neem ook genoeg muggenspray mee!
Hoi, wij zijn in juli maar tot aan het begin van de gravel gereden, maar uitsluitend wegens tijdsgebrek .... Zag er wel ok uit om te rijden, ook met camper, dus DOEN zou ik zo zeggen !
En inderdaad muggen, muggen en nog eens muggen ! Grote vleesetende exemplaren dus zoveel mogelijk % DEET mee !
Vnvmouse
En inderdaad muggen, muggen en nog eens muggen ! Grote vleesetende exemplaren dus zoveel mogelijk % DEET mee !
Vnvmouse
Kerst-Nieuwjaar 2009-2010 : Florida
Juli-aug 2011 : Westcoast + New York
Juli 2014 : Canadian Rockies + Yellowstone
Juli-aug 2011 : Westcoast + New York
Juli 2014 : Canadian Rockies + Yellowstone
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-