Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mooiste route van Clearwater naar Squamish

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Niels Jansen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Mooiste route van Clearwater naar Squamish

Bericht door Niels Jansen »

Hallo, binnenkort gaan wij naar Canada en nu ben ik de route een beetje aan het uitstippelen. Nu kan je vanuit Clearwater op 2 manieren richting Whistler/Squamish. We kunnen via Kamloops gaan of via de route richting 100 Mile House en dan via highway 97 en 99 richting Whistler. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen welke route het mooiste is om te doen.

Alvast bedankt!
Broes
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Mooiste route van Clearwater naar Squamish

Bericht door Broes »

Wij reden via Kamloops: zeer diverse landschappen en vaak grote afstanden tussen dorpjes. Over de andere route kan ik me niet uitspreken. Sowieso is het een lange rit, dus erg lang kan je niet blijven in pakweg 100mile house.
Op de planning: Canada (juni 2014)
Check onze blog: http://www.reisverslaafd.be
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Mooiste route van Clearwater naar Squamish

Bericht door vana »

Wij zijn ook via Kamloops gereden, zie ons verslag USA en Canada 2008 (dag 3 en 4)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer