Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Sim-kaart in west Canada

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
jojes
Amerika-newbie

Sim-kaart in west Canada

Bericht door jojes »

Hoi iedereen

Binnenkort vertrekken we voor de eerste keer naar Canada.
We zijn nu eigenlijk op zoek naar wat info betreffende het gebruik van een lokale sim-kaart voor onze iphone.
We willen graag een soort van prepaid kaart kopen die we kunnen gebruiken tijdens ons verblijf.
Het is voornameijk bedoeld om mobiel internet te hebben onderweg om gegevens op te zoeken, we verwachten niet dat we heel veel gaan moeten telefoneren.
Ik heb nu al een aantal dingen proberen te achterhalen, maar het is me niet heel erg duidelijk.
Ik vind allerhande plannen terug van providers, maar die lijken allemaal een soort van contract te zijn.
Ik heb ook ergens iets gelezen over sim-kaarten voor iphone die te verkrijgen zijn in apple stores aan voordeligere tarieven.

Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
Jessika
Inges
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Re: Sim-kaart in west Canada

Bericht door Inges »

Wij zijn net terug uit Canada. We hebben daar een prepaid data kaart gekocht van Telus. Wij wilde alleen data op onze iPad en geen belminuten. We hebben ongeveer 50 dollar betaald voor 1 gig data die het 30 dagen deed (wij hebben 5 weken rondreis gemaakt, ze hebben ook minder). De kaart deed het, afgezien van de gebieden waar geen gsm bereik is natuurlijk, echt prima en wij waren er heel blij mee. In iedere gemiddelde grote plaats is wel een Telus winkel te vinden. Loop er naar binnen en vertel wat je wilt. Zij hebben verschillende plans waar je uit kunt kiezen (geen contract) en ze activeren de kaart meteen voor je zodat je kunt testen. Ik hoop dat je iets hebt aan mijn antwoord.

http://www.telus.com/en/bc/mobility/prepaid/

Groeten, Inge
Groetjes, Inge
3x Canada en 9x USA
https://ingevanderwulp.nl/reizen/ (Live blog's + roadbooks )
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer