Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kamperen of B&B op Vancouver Island
- Inges
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
- Contacteer:
Kamperen of B&B op Vancouver Island
Hallo allemaal,
Deze zomer zijn wij van plan om 5 weken te reizen door West-Canada en Noord-Amerika. Grofweg: Vancouver - Jasper- Banff - Waterton - Glacier NP (USA) - Yellowstone - familie bezoek Portland Oregon - Mt. Rainier NP - Vancouver Island - Amsterdam. Onze laatste 6 dagen zijn we dus op Vancouver Island. We gaan een groot gedeelte van de reis aan de USA kant kamperen met onze tent maar ik twijfel of we dat ook op Vancouver Island moeten doen of dat we onze kampeer spullen bij familie in Oregon achter laten. Zo lekker warm zal het niet zijn op Vancouver Island als wij daar zij de eerste week van Augustus. We willen in ieder geval naar Port McNeill om daar whale watching te gaan doen. Wij reizen met zijn vieren. Mijn man, ik en onze 2 zonen (16 en 14). Wie heeft er goede tips voor ons? Wij zijn snel tevreden als we maar goed kunnen slapen (en een eigen wc). Ik heb al heel wat reisverslagen gelezen maar ben er nog niet echt uit. Op de bonnefooi gaan...... daar twijfel ik over voor de eerste week aug.
Tips over andere delen van de route zijn ook welkom! Hoewel we daar wel al veel van besproken hebben (Waterton en Glacier nog niet).
Alvast bedankt!
Groet, Inge
Deze zomer zijn wij van plan om 5 weken te reizen door West-Canada en Noord-Amerika. Grofweg: Vancouver - Jasper- Banff - Waterton - Glacier NP (USA) - Yellowstone - familie bezoek Portland Oregon - Mt. Rainier NP - Vancouver Island - Amsterdam. Onze laatste 6 dagen zijn we dus op Vancouver Island. We gaan een groot gedeelte van de reis aan de USA kant kamperen met onze tent maar ik twijfel of we dat ook op Vancouver Island moeten doen of dat we onze kampeer spullen bij familie in Oregon achter laten. Zo lekker warm zal het niet zijn op Vancouver Island als wij daar zij de eerste week van Augustus. We willen in ieder geval naar Port McNeill om daar whale watching te gaan doen. Wij reizen met zijn vieren. Mijn man, ik en onze 2 zonen (16 en 14). Wie heeft er goede tips voor ons? Wij zijn snel tevreden als we maar goed kunnen slapen (en een eigen wc). Ik heb al heel wat reisverslagen gelezen maar ben er nog niet echt uit. Op de bonnefooi gaan...... daar twijfel ik over voor de eerste week aug.
Tips over andere delen van de route zijn ook welkom! Hoewel we daar wel al veel van besproken hebben (Waterton en Glacier nog niet).
Alvast bedankt!
Groet, Inge
-
rogzwanenburg
- Amerika-ontdekker
Re: Kamperen of B&B op Vancouver Island
Wij hebben afgelopen zomer in augustus gebruik gemaakt van een B&B in Nanaimo genaamd Oceanside.
Eigenaresse Karin was een geweldige gastvrouw en de B&B , zeg maar gerust een eigen appartement was de mooiste die we ooit hebben mee gemaakt.
Het uitzicht was adembenemend.
Als je geïnteresseerd ben wil ik wel wat foto's mailen
Eigenaresse Karin was een geweldige gastvrouw en de B&B , zeg maar gerust een eigen appartement was de mooiste die we ooit hebben mee gemaakt.
Het uitzicht was adembenemend.
Als je geïnteresseerd ben wil ik wel wat foto's mailen
Waarom zal het op Vancouver Island niet warm zijn in Augustus? Kennisen van me hebben gekampeerd in september en schitterend weer gehad.
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Waarom zou het niet warm zijn dan? Wij gaan al jaren in augustus en met een tent naar vancouver island. Vorig jaar waren we eind juli op san juan island, 13 graden, maar een week later bij campbell river 27 graden!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 4758 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem
-
- 2 Reacties