Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huurauto Canada
-
VivaBelgica
- Amerika-ontdekker
Huurauto Canada
Elders op het forum vind ik erg veel informatie over autohuur in Amerika, maar op het eerste zicht bieden de meest genoemde websites hier op het forum enkele auto’s in Amerika aan, niet in Canada. Weet iemand welke websites ik het best regelmatig check om een goeie deal te vinden voor Canada (in mijn geval Vancouver)?
En kan iemand met ervaring inschatten vanaf welke prijs ik in mijn geval een redelijke deal maak en vanaf welke prijs een echt goeie deal? Dit zijn de ‘voorwaarden’:
- 18 mei 2014 tot 9 juni 2014 (23 dagen)
- Vancouver – Vancouver
- 2 personen dus dachten we aan een mid SUV om comfortabel te kunnen reizen (of is dit niet nodig voor W-Canada?)
- 2 bestuurders (beiden +25j)
- Graag te boeken via een Europese website om geen zorgen rond verzekeringen te hebben
En kan iemand met ervaring inschatten vanaf welke prijs ik in mijn geval een redelijke deal maak en vanaf welke prijs een echt goeie deal? Dit zijn de ‘voorwaarden’:
- 18 mei 2014 tot 9 juni 2014 (23 dagen)
- Vancouver – Vancouver
- 2 personen dus dachten we aan een mid SUV om comfortabel te kunnen reizen (of is dit niet nodig voor W-Canada?)
- 2 bestuurders (beiden +25j)
- Graag te boeken via een Europese website om geen zorgen rond verzekeringen te hebben
Re: Huurauto Canada
wij hebben geboekt bij expedia een standaard SUV, met als erop en eraan 550 euro voor 13 dagen (er is nog geen prijs voorbij geweest die er onder zat).
Voor 2 personen is een full-size auto eigenlijk al meer dan voldoende....
Vancouver is vaak wat duurder dan b.v. Calgary (ivm belastingen).
Voor 2 personen is een full-size auto eigenlijk al meer dan voldoende....
Vancouver is vaak wat duurder dan b.v. Calgary (ivm belastingen).
Go T@bbing!!!!
Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
FerryM
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ik kom bij 'drive-canada.de' voor jullie reis op 855 euro (en 840 euro voor een Jeep).
Dan heb je alles erop en eraan, Super Inklusiv Plus:
- midsize SUV
- 2 bestuurders
- alle verzekeringen
- tank benzine
Wij boeken al jaren bij deze betrouwbare Duitse site (drive-usa.de of drive-canada.de).
Altijd prima geregeld. Het lijkt best prijzig als je gaat vergelijken, maar hier zit echt alles in.
http://home.kpn.nl/marqu042/index.html
Groet, Ferry
Dan heb je alles erop en eraan, Super Inklusiv Plus:
- midsize SUV
- 2 bestuurders
- alle verzekeringen
- tank benzine
Wij boeken al jaren bij deze betrouwbare Duitse site (drive-usa.de of drive-canada.de).
Altijd prima geregeld. Het lijkt best prijzig als je gaat vergelijken, maar hier zit echt alles in.
http://home.kpn.nl/marqu042/index.html
Groet, Ferry
Ja, ik heb ook geboekt bij "drive-kanada.de", en ik kon echt nergens voordeliger!
-
VivaBelgica
- Amerika-ontdekker
Mja, dat valt dan toch wel duurder uit dan ik had gedacht...
Maar goed, dan hou ik vooral drive-kanada.de in de gaten en maar hopen dat die prijs in de volgende weken toch nog iets lager kan.
Erg bedankt voor de feedback!
Edit: via ebookers.de vind ik voor die periode toch vanaf 767 euro al een midsize SUV, andere wagens vanaf 620 euro. Blijf ik mezelf nog afvragen of een midsize SUV nodig is met twee personen. Voor koffers en plaats hoeft het niet voor ons, maar ik heb er geen idee van of het qua wegen en landschap soms aangeraden kan zijn om een midsize SUV ipv een gewone wagen te hebben?
Maar goed, dan hou ik vooral drive-kanada.de in de gaten en maar hopen dat die prijs in de volgende weken toch nog iets lager kan.
Erg bedankt voor de feedback!
Edit: via ebookers.de vind ik voor die periode toch vanaf 767 euro al een midsize SUV, andere wagens vanaf 620 euro. Blijf ik mezelf nog afvragen of een midsize SUV nodig is met twee personen. Voor koffers en plaats hoeft het niet voor ons, maar ik heb er geen idee van of het qua wegen en landschap soms aangeraden kan zijn om een midsize SUV ipv een gewone wagen te hebben?
Ik weet niet wat je idee van canada is, maar een suv is leuk als je budget het toe laat, maar met een auto mis je echt niets
( toch maak je best lange ritten dan zou ik toch voor een full size gaan). Wij gaan in februari en in de winter ga ik het liefst wat sterkers huren ivm gladheid en sneeuwval. In de zomer nemen we altijd een full size auto.
Go T@bbing!!!!
-
VivaBelgica
- Amerika-ontdekker
Ik heb er geen idee van of je in die nationale parken ook soms stukken onverhard of steile stukken tegen komt... Blijkbaar niet dus, en aangezien we eind mei gaan, zal het dus niet echt nodig zijn om een SUV te kiezen. Full size auto is wel een goed idee, want ik wil nu ook wel wat comfort hebben onderweg.
Uiteraard mag je het zelf weten, maar als je de keus hebt zou ik toch voor een SUV gaan, qua comfort rijden ze net zo lekker als een "gewone" auto, maar je hebt meer bagageruimte, en de in-en uitstap (wat je in de parken toch al veel doet) gaat ook makkelijker, en als je eens een onverhard weggetje tegenkomt..
Hoi, wij hebben onlangs een Jeep Grand Cherokee (of gelijkwaardig) gereserveerd bij Economy Car Rentals, van 9 juli 2014 tot 1 augustus 2014, van Calgary naar Calgary, dit is 24 dagen, voor 1301 EUR, full insurance, ZERO excess.
Tips die we gekregen hebben :
- suppl 2e bestuurder is niet nodig als je getrouwd bent met de hoofdbestuurder
- huurdag begint te lopen vanaf 15u
Toevallig landen we in Calgary om 15u05, dus dat kwam redelijk goed uit.
Maar we zouden eerst de wagen inleveren om 17u voor onze terugvlucht, maar doen dit dus al voor 15u die dag, anders betaalden we een dag extra.
Het zijn allemaal beetjes die toch helpen op zo'n fantastisch mooie maar dure reis, denken wij zo.
Vnvmouse
Tips die we gekregen hebben :
- suppl 2e bestuurder is niet nodig als je getrouwd bent met de hoofdbestuurder
- huurdag begint te lopen vanaf 15u
Toevallig landen we in Calgary om 15u05, dus dat kwam redelijk goed uit.
Maar we zouden eerst de wagen inleveren om 17u voor onze terugvlucht, maar doen dit dus al voor 15u die dag, anders betaalden we een dag extra.
Het zijn allemaal beetjes die toch helpen op zo'n fantastisch mooie maar dure reis, denken wij zo.
Vnvmouse
Kerst-Nieuwjaar 2009-2010 : Florida
Juli-aug 2011 : Westcoast + New York
Juli 2014 : Canadian Rockies + Yellowstone
Juli-aug 2011 : Westcoast + New York
Juli 2014 : Canadian Rockies + Yellowstone
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-