Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reserveren in oktober noodzakelijk?

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
MarianneH
Amerika-ontdekker

Reserveren in oktober noodzakelijk?

Bericht door MarianneH »

We gaan in oktober naar Canada. Zijn eerst vanwege een conferentie in Ontario (1 week). Om daarna onze vakantie (van 3 weken) eraan vast te plakken. We vliegen dan vanaf Toronto naar Calgary en zijn van plan daar een auto te huren om verder naar Vancouver Island te trekken. Nu vraag ik me af of het noodzakelijk is om in oktober hotels/B&B/lodges te reserveren (in Banff, Jasper, Tofino, etc)? Het liefst doe ik dat niet omdat we het minder prettig vinden alles van te voren zo vast te moeten leggen. Graag verneem ik jullie reacties.

groeten Marianne
groeten Marianne
GinoW
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Reserveren in oktober noodzakelijk?

Bericht door GinoW »

Nee lijkt me niet nodig.
Wij zijn in 2009 eind september op de bonnefooi voor 3 weken door de Canadese rockies en richting Vancouver getrokken.
Wij hadden geen enkel probleem.
estherdgeus
Amerika-ontdekker

Bericht door estherdgeus »

Wij waren eind september, begin oktober 2011 in Canada voor een rondje Vancouver - Canadese Rockies. Wij waren met de camper, maar konden overal zonder reservering terecht, ook als we pas aan het eind van de dag aankwamen. Hou er wel rekening mee dat het vanaf midden oktober kan geen sneeuwen.
GinoW
Amerikakenner

Bericht door GinoW »

Wij hadden in 2009 op 1 oktober stuifsneeuw bij de Columbia Icefields en op 3 oktober stonden we bij te Miette Hotsprings in de sneeuw :mrgreen:
MarianneH
Amerika-ontdekker

Bericht door MarianneH »

Dankjewel voor jullie reacties. Dan gaan we zonder reserveringen op pad, wel zo lekker.
Zijn er verder nog zaken, behalve evt sneeuw, waar we rekening mee dienen te houden?
groeten Marianne
GinoW
Amerikakenner

Bericht door GinoW »

MarianneH schreef:Dankjewel voor jullie reacties. Dan gaan we zonder reserveringen op pad, wel zo lekker.
Zijn er verder nog zaken, behalve evt sneeuw, waar we rekening mee dienen te houden?
Uhm te veel mooie indrukken? Dat het overweldigend is?
:mrgreen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer