Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reserveren in oktober noodzakelijk?
Reserveren in oktober noodzakelijk?
We gaan in oktober naar Canada. Zijn eerst vanwege een conferentie in Ontario (1 week). Om daarna onze vakantie (van 3 weken) eraan vast te plakken. We vliegen dan vanaf Toronto naar Calgary en zijn van plan daar een auto te huren om verder naar Vancouver Island te trekken. Nu vraag ik me af of het noodzakelijk is om in oktober hotels/B&B/lodges te reserveren (in Banff, Jasper, Tofino, etc)? Het liefst doe ik dat niet omdat we het minder prettig vinden alles van te voren zo vast te moeten leggen. Graag verneem ik jullie reacties.
groeten Marianne
groeten Marianne
groeten Marianne
Re: Reserveren in oktober noodzakelijk?
Nee lijkt me niet nodig.
Wij zijn in 2009 eind september op de bonnefooi voor 3 weken door de Canadese rockies en richting Vancouver getrokken.
Wij hadden geen enkel probleem.
Wij zijn in 2009 eind september op de bonnefooi voor 3 weken door de Canadese rockies en richting Vancouver getrokken.
Wij hadden geen enkel probleem.
-
- Amerika-ontdekker
Wij waren eind september, begin oktober 2011 in Canada voor een rondje Vancouver - Canadese Rockies. Wij waren met de camper, maar konden overal zonder reservering terecht, ook als we pas aan het eind van de dag aankwamen. Hou er wel rekening mee dat het vanaf midden oktober kan geen sneeuwen.
Wij hadden in 2009 op 1 oktober stuifsneeuw bij de Columbia Icefields en op 3 oktober stonden we bij te Miette Hotsprings in de sneeuw 

Dankjewel voor jullie reacties. Dan gaan we zonder reserveringen op pad, wel zo lekker.
Zijn er verder nog zaken, behalve evt sneeuw, waar we rekening mee dienen te houden?
Zijn er verder nog zaken, behalve evt sneeuw, waar we rekening mee dienen te houden?
groeten Marianne
Uhm te veel mooie indrukken? Dat het overweldigend is?MarianneH schreef:Dankjewel voor jullie reacties. Dan gaan we zonder reserveringen op pad, wel zo lekker.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2213 Weergaves
-
Laatste bericht door paulr
-
- 3 Reacties