Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gratis Bearspray, Calgary Aiport 22 mei
Gratis Bearspray, Calgary Aiport 22 mei
Hallo allemaal,
Wij zijn bezig met de laatste dag van een supertrip in West-Canada. In het kader van
Beter safe than sorry hebben we een bus Bearspray gekocht, maar niet gebruikt. We vliegen morgen om 1520 uit Calgary
Terug naar Amsterdam. Als er iemand is die de spray gratis wil hebben, kunnen we wellicht wat regelen. Het kost rond de 45 dollar in de winkel.
Omdat ik niet weer wanneer ik weer online ben, is een sms'je een goed idee: 00316--------.
Liza
Wij zijn bezig met de laatste dag van een supertrip in West-Canada. In het kader van
Beter safe than sorry hebben we een bus Bearspray gekocht, maar niet gebruikt. We vliegen morgen om 1520 uit Calgary
Terug naar Amsterdam. Als er iemand is die de spray gratis wil hebben, kunnen we wellicht wat regelen. Het kost rond de 45 dollar in de winkel.
Omdat ik niet weer wanneer ik weer online ben, is een sms'je een goed idee: 00316--------.
Liza
Laatst gewijzigd door markro op 23 mei 2013, 23:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Na vertrek uit Canada het telefoonnummer verwijderd.
Reden: Na vertrek uit Canada het telefoonnummer verwijderd.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Gratis Bearspray, Calgary Aiport 22 mei
Wees blij dat je hem niet hoefde te gebruiken 
-
rogzwanenburg
- Amerika-ontdekker
Ik wil de spray graag hebben , maar dan via Nederland.
Ik wil de verzendkosten graag voor mijn rekening nemen!
Ik wil de verzendkosten graag voor mijn rekening nemen!
-
Staceybeesie
- Amerika-expert
Mag je dat wel meenemen in je koffer naar NL?
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat mag je niet mee naar nederland nemen of verzenden. Dat is een illegaal middel in Nederland
Valt onder de Wapenwet, zoals pepperspray e.d.
-
rogzwanenburg
- Amerika-ontdekker
Okay ja dan is dat geen optie, dan daar maar aanschaffen!
Bedankt voor de info!
Bedankt voor de info!
Hoi allemaal,
Sorry, dit topic was een beetje van mijn radar verdwenen
De bearspray mocht inderdaad niet mee naar Nederland, vandaar de oproep om het te 'recyclen'. Het kost zo'n 45 dollar en we hadden het (gelukkig!) niet gebruikt.
Liza
Sorry, dit topic was een beetje van mijn radar verdwenen
Liza
Ik hoop dat de douane hem niet uit jullie koffer vist. Dat deden ze met onze spuitbus. Een voorspoedige reis terug gewenst.
Sorry, ik had het topic niet helemaal doorgelezen, foei!
Is het heel raar van mij dat ik voor de 4e keer in bearcountry ben (in US en Canada) en nog nooit bearspray bij me heb gehad?
Ik zorg altijd dat ik genoeg geluid maak als ik afgelegen wandel.
Ik zorg altijd dat ik genoeg geluid maak als ik afgelegen wandel.
-
FerryM
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ja, kan ook best.
Wij doen dat ook als er alleen maar zwarte beren zijn: veel geluid maken. Maar niet in grizzly gebied, dan vind ik bearspray wel zo veilig... Denk echt 1x in een situatie geweest met een onverwachte grizzly-ontmoeting, met ruim 1000 km wandelen in berengebied. Met al onze kennis en ervaring en geluid maken, waren we toch verrast (en de beer ook). Gelukkig goed afgelopen (beer draaide om en rende weg), maar toch fijn gevoel met hand op de bearspray.
Groet, Ferry
http://home.kpn.nl/marqu042/index.html
Wij doen dat ook als er alleen maar zwarte beren zijn: veel geluid maken. Maar niet in grizzly gebied, dan vind ik bearspray wel zo veilig... Denk echt 1x in een situatie geweest met een onverwachte grizzly-ontmoeting, met ruim 1000 km wandelen in berengebied. Met al onze kennis en ervaring en geluid maken, waren we toch verrast (en de beer ook). Gelukkig goed afgelopen (beer draaide om en rende weg), maar toch fijn gevoel met hand op de bearspray.
Groet, Ferry
http://home.kpn.nl/marqu042/index.html
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 1224 Weergaves
-
Laatste bericht door Rene_s