22 mei vertrek Amsterdam --> Montreal (aankomst laat)
31 mei vertrek Toronto --> Miami
6 juni vertrek Miami --> Amsterdam
Bovenstaande vluchten zijn inmiddels geboekt (tarieven stegen per dag namelijk) en wat rest is het uitstippelen van een fantastische route door Canada binnen 10 dagen (netto nog wat minder). Dit zijn (ik zeg het zelf alvast maar) natuurlijk veel te weinig dagen maar vanwege miami en vrije dagen was dit de enige oplossing. In onze reis willen we natuurlijk de sfeer meeproeven van zowel Montreal (1 volle dag) als Toronto (1 volle dag) en daartussen eigenlijk vooral genieten van de natuur van Cananda!
Met genieten bedoelen we niet alleen langs een 'kodak fotomoment' rijden foto maken en de auto weer in.. maar ook echt hiken, kanoën of fietsen. Dus echt de natuur beleven en meemaken. Het zal vast wel wat frisjes zijn maar och..die kans bestaat altijd.
Natuurlijk heb ik al veel gezocht en gekeken op dit forum en online reisbureau's naar interessante trips. Toch ben ik erg benieuwd naar jullie mening en ervaring en niet alleen de toeristen hotspots waar de groepsreis stopt. Daarbij zijn het aantal te besteden dagen nogal een uitdaging.
Kortom, welk park, bos, lake, berg etc moeten we van dichtbij bekijken?
Kaal schema tot nu toe:
Dag 1 (22 mei) Amsterdam <> Montreal
Dag 2 Hele dag Montreal
Dag 3
Dag 4
Dag 5
Dag 6
Dag 7
Dag 8 Niagara Falls (ben bang dat je dit toch moet zien
Dag 9 Hele dag Toronto
Dag 10 Vertrek Toronto <> Miami
Hierbij blijven er 5 dagen over om te besteden "in de natuur" en natuurlijk om te reizen.
Ben benieuwd!