Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
telegraph cove of Campbell river?
-
- Amerika-ontdekker
telegraph cove of Campbell river?
Hi, graag jullie advies...wij zijn in september op Vancouver island en blijven 2 nachten in CR. Wij willen graag orka's zien. We zouden op 1 dag op en neer kunnen rijden naar telegraph cove om een tour te doen of we kunnen een tour doen vanuit CR. Wat bevelen jullie aan? Weet iemand of het een meerwaarde heeft om naar TC te rijden? Of zijn de tours vanuit CR ook mooi? Bedankt alvast! Gr. Willemijn
-
- Amerika-newbie
Re: telegraph cove of Campbell river?
Hele goede vraag, en ik ben er ook benieuwd naar. Wij zijn zelf eind augustus begin september in die regio. Dus ik zal deze topic blijven volgen. 

- martinenelsa
- Amerikafan
Vanuit beide plaatsen ga je in hetzelfde gebied op zoek naar de orca's, alleen ligt dat gebied wat dichter bij Telegraph Cove, zodat de tochten van hieruit wat korter duren. Verder zijn ze redelijk vergelijkbaar volgens mij, dus lijkt het me zonde om alleen voor de Orca's naar Telegraph Cove te rijden (is toch 2,5 uur rijden enkele reis volgens mij).
Martin
Martin
1997 USA Zuidwest, 2000 USA Denver-Seattle, 2001 Alaska, 2004 USA Denver-Las Vegas, 2009 USA Oregon en Yellowstone
-
- Amerika-ontdekker
Dankjewel Martin, dat is precies wat ik wilde weten!!!
Gr. Willemijn
Gr. Willemijn
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1590 Weergaves
-
Laatste bericht door SuzieQ