Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Citytrip Toronto
- helena
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Citytrip Toronto
Begin oktober gaan we 9 dagen naar Toronto. Heb een aantal topics doorgelezen en al tips opgedaan en ga natuurlijk het web doorspitten.
Wat zijn volgens jullie absolute do's in Toronto en mogen we niet missen?
In oktober is het al wat kouder, is dit te laat voor de Indian Summer?
In welk gedeelte van de stad kunnen we het beste een hotel boeken? We willen graag in de buurt van restaurants en theaters zitten.
Alle tips van harte welkom.
Wat zijn volgens jullie absolute do's in Toronto en mogen we niet missen?
In oktober is het al wat kouder, is dit te laat voor de Indian Summer?
In welk gedeelte van de stad kunnen we het beste een hotel boeken? We willen graag in de buurt van restaurants en theaters zitten.
Alle tips van harte welkom.
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Citytrip Toronto
Ik heb in juli een kort bezoek aan Toronto gebracht en we zijn alleen op CN-Tower geweest, maar dat is dan ook een must-see!
Verder kan ik je er dus weinig over vertellen helaas.
Marjan
Verder kan ik je er dus weinig over vertellen helaas.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Bert&Hanny
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Hoi,
We zijn afgelopen juli ook in Toronto naar de CN tower geweest. Vlak naast de CN Tower is het stadion van de Toronto Blue Jays waar elk uur van 11 tot 4 uur rondleidingen worden gegeven. Vanaf hier loop je in een paar minuten naar het Ontario Lake waar wij het heel gezellig vonden.
Hier een link naar een artikel uit de reiskrant van de telegraaf over Toronto.
http://www.telegraaf.nl/reiskrant/stede ... html?p=4,1
Groeten Bert
We zijn afgelopen juli ook in Toronto naar de CN tower geweest. Vlak naast de CN Tower is het stadion van de Toronto Blue Jays waar elk uur van 11 tot 4 uur rondleidingen worden gegeven. Vanaf hier loop je in een paar minuten naar het Ontario Lake waar wij het heel gezellig vonden.
Hier een link naar een artikel uit de reiskrant van de telegraaf over Toronto.
http://www.telegraaf.nl/reiskrant/stede ... html?p=4,1
Groeten Bert
Wanneer je er 9 dagen zit, zou ik een dagtrip aan de Niagara Falls besteden. Je kunt gemakkelijk een auto huren en in een dag op en neer. Het is ongeveer een uur en drie kwartier rijden.
Zoals al gezegd is de CN Tower leuk om te bezoeken. Wij hebben het na een wedstrijd van de Blue Jays bezocht, omdat we toen toch in de buurt waren.
Verder:
- Kensington; is een leuk, beetje alternatieve wijk. Met veel leuke tentjes en vintage winkels. Van hier kun je ook gemakkelijk doorlopen naar Chinatown, wat ik altijd wel leuk vind om even doorheen te lopen.
- Parlementsgebouw; een erg mooi gebouw in het centrum van de stad. In de buurt van de universiteit (waar veel films opgenomen worden, die zich voordoen als Harvard).
- St. Lawrence Market; een overdekte markt met allerlei etenswaren.
- Sharp Center for Desgin; de kunstacademie, maar een erg leuk gebouw om te zien.
- Hockey Hall of Fame; voor als je van ijshockey houdt.
- Yonge Street; De "hoofdstraat" van Toronto, met veel winkels & restaurants. Erg leuke straat.
- Eaton Centre; Grootste overdekste winkelcentrum van Canada en ligt midden in de stad (aan Yonge Street).
-
Ik kan je aanraden om een afspraak te maken met een Greeter via het TAP into Toronto Program. Hiermee krijg je een rondleiding van een local door de stad. Wij hebben een erg leuke ochtend gehad!
Zoals al gezegd is de CN Tower leuk om te bezoeken. Wij hebben het na een wedstrijd van de Blue Jays bezocht, omdat we toen toch in de buurt waren.
Verder:
- Kensington; is een leuk, beetje alternatieve wijk. Met veel leuke tentjes en vintage winkels. Van hier kun je ook gemakkelijk doorlopen naar Chinatown, wat ik altijd wel leuk vind om even doorheen te lopen.
- Parlementsgebouw; een erg mooi gebouw in het centrum van de stad. In de buurt van de universiteit (waar veel films opgenomen worden, die zich voordoen als Harvard).
- St. Lawrence Market; een overdekte markt met allerlei etenswaren.
- Sharp Center for Desgin; de kunstacademie, maar een erg leuk gebouw om te zien.
- Hockey Hall of Fame; voor als je van ijshockey houdt.
- Yonge Street; De "hoofdstraat" van Toronto, met veel winkels & restaurants. Erg leuke straat.
- Eaton Centre; Grootste overdekste winkelcentrum van Canada en ligt midden in de stad (aan Yonge Street).
-
Ik kan je aanraden om een afspraak te maken met een Greeter via het TAP into Toronto Program. Hiermee krijg je een rondleiding van een local door de stad. Wij hebben een erg leuke ochtend gehad!
- helena
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Dank voor de reacties, hier kunnen we wat mee. Greeter gaan we zeker aanvragen, dat is ons in Chicago zo goed bevallen, echt heel apart.
De Niagara falls staan zeker op ons lijstje.
De Niagara falls staan zeker op ons lijstje.
http://soninetravel-usa.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- gracekel
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Hey leuk
Ik ga eind november en heb ook zo'n beetje mijn huiswerk gemaakt van wat er zoal te doen is.
Nu ik ben er maar een paar dagen, dus dit valt voor mij buiten de planning, maar misschien lijkt jou dat wel leuk om te doen.
Black Creek Village .. zover ik het begrepen heb een nagemaakt dorp waar de tijd is blijven stilstaan.
Geniet er van

Ik ga eind november en heb ook zo'n beetje mijn huiswerk gemaakt van wat er zoal te doen is.
Nu ik ben er maar een paar dagen, dus dit valt voor mij buiten de planning, maar misschien lijkt jou dat wel leuk om te doen.
Black Creek Village .. zover ik het begrepen heb een nagemaakt dorp waar de tijd is blijven stilstaan.
Geniet er van

Prima tips gegeven hier... ik pik er zelf ook een graantje van mee 

6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 3154 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 7 Reacties