26 mei vliegen we (ik en mn vriend) naar new orleans. en pas 25 dagen later vliegen we vanuit New York weer naar huis!
Het enige wat op dit moment dus nog vast staat zijn de heen en terug vlucht.
Daarnaast wel al een globale route welke kant we op willen: New Orleans, naar Memphis, Nashville, Savannah and all the way up to New York!
Ik ben me nu eerst eens goed aan het verdiepen in auto verhuur. door die stomme one way fees, en 1000 verschillende aanbieders, is het best moeilijk om door de bomen de bossen te zien.
Maar mede door hier denk ik dat het of e-autoverhuur word, of drive-usa.de
We zijn grote Foodies, en grote fan van man vs. Food dus alle restaurants die op dit http://www.travelchannel.com/TV_Shows/M ... vel_Guides lijstje staan en langs de route zitten willen we aan gaan doen.
Clam bakes and BBQ's here we come!
Zoals ik al zei, we hebben nog niet echt een planning, maar ik ben toch wel benieuwd.. Wat zijn de must see, must do tips en tricks voor deze route?
Ik heb echt zo'n romantisch idee van dingen die ik wil gaan zien: lagest ball of twine, potato shaped like Justin Bieber, mountain that looks like Maria, oww ja en natuurlijk Graceland!!
Wat is leuk en wat raden jullie aan?
Zijn er nog leuke attractieparken op deze route? Six Flags in Atlanta geloof ik? Maar een Sea World? Harry Potter wereld?
En laatste vraag... Motels,... we willen ze niet echt reserveren van te voren. Ik kan me 3 jaar geleden herinneren in Arizona dat we een motel binnen liepen om 21.00u savonds, dat we echt maar 16 dollar voor een 4 persoonskamer hoefde te betalen. Het was volgens mij een Best Western.
Heeft dat te maken, dat we zo 'laat' nog een kamer nodig hadden?
Of zijn ze zonder reserveringen last minute altijd voordeliger?
Voorkeur voor een bepaalde keten motels?
Ik zal vast nog wel met veel meer vragen komen... maar eerst maar ff kijken wat jullie van het plan tot nu toe vinden!