Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips voor sightseeing in Hawaii

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Leon
Amerika-ontdekker

Tips voor sightseeing in Hawaii

Bericht door Leon »

Ik zit er over te denken om, samen met twee vrienden, deze zomer naar Hawaii te gaan en daar vervolgens te gaan 'Island hoppen'. Heeft er nog iemand tips voor 'must-sees' of gewoon algemene tips?
Destruction leads to a very rough road but it also breeds creation
mele
Amerika-newbie

Bericht door mele »

Aloha kakou,
Hawaii is en blijft prachtig dus doen!! Ik ben meer dan eens geweest maar het blijft geweldig!!
Ga zo snel mogelijk weg uit Honolulu,en gebruik je laatste dag(-en) om deze stad te bekijken (goed te doen met de bus) Midden in het centrum zitten leuke hostels, en de bus brengt je overal naartoe in Oahu.
Wil je meerdere eilanden zien ,koop dan via Aloha-airlines een coupon-boekje voor 6 (?)vluchten (zonder datum) Koop dat in Hawaii, veel makkelijker.
Elk eiland is anders, ik weet niet waar jullie voorkeur naar gaat; strand,surfen,watervallen,kraters,cultuur etc. ?? Een auto huren op de andere eilanden is aan te raden.
Als je tijd hebt zou je de eerste week van september moeten gaan ,dan wordt het Aloha Festval gehouden op alle eilanden!
Ik ga zelf 4 maanden de Pacific rond, en zal oktober '04 weer in Hawaii zijn.
Laat me weten als je specifieke vragen hebt. (En begin vast met sparen!!!!)
A hui hou, kipa mai MELE
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer