Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Gex: SanDiego-Phoenix-RockyMntns-Yellowstone-Las Vegas

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Yeehaw
Amerika-expert

Re: Reis Gex: SanDiego-Phoenix-RockyMntns-Yellowstone-Las Vegas

Bericht door Yeehaw »

Nog sterker, de kortste route gaat helemaal niet door Phx. Dus meteen naar Tucson en in die omgeving een extra dag imo.
jolanxyz
Amerika-expert

Bericht door jolanxyz »

In en rond Tucson liggen veel leuke dingen om te bezoeken afhankelijk natuurlijk van je interesses: Saguaro NP, Pima Air&Space Museum, Arizona-Sonora Desert Museum, Biosphere 2, Mission San Xavier del Bac om een paar voorbeelden te geven. Een extra dag in deze plaats is dan ook zo te vullen en zeer de moeite waard.
Gex
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Gex »

Rob schreef:Als er geen speciale reden is om Phoenix te bezoeken zou ik van SD gelijk naar Tucson rijden via de I-8
Phoenix heb ik er in staan vanwege de apache trail, of zou ik deze dan beter over kunnen slaan, zodat we extra tijd in Tucson hebben zoals Yeehaw al aangeeft?
Laatst gewijzigd door Gex op 01 mar 2010, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gex
Amerika-ontdekker

Bericht door Gex »

jolanxyz schreef:In en rond Tucson liggen veel leuke dingen om te bezoeken afhankelijk natuurlijk van je interesses: Saguaro NP, Pima Air&Space Museum, Arizona-Sonora Desert Museum, Biosphere 2, Mission San Xavier del Bac om een paar voorbeelden te geven. Een extra dag in deze plaats is dan ook zo te vullen en zeer de moeite waard.
Van dit lijstje willen we inderdaad (zo ver mogelijk) diverse dingen doen.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Als je die dingen in Tucson wil doen zou ik Apache Trail overslaan. Je zal anders geen tijd hebben voor die Tucson attracties. Phoenix via Apache Trail naar Globe en dan naar Tucson zal het meest van de dag nemen.
jolanxyz
Amerika-expert

Bericht door jolanxyz »

Als je én de Apache Trail wil rijden én van alles rondom Tucson wil doen, dan zou ik San Diego schrappen en op Phoenix aanvliegen. Je hebt er in je laatste planning voor geen van beide echt tijd.
Gex
Amerika-ontdekker

Bericht door Gex »

jolanxyz schreef:Als je én de Apache Trail wil rijden én van alles rondom Tucson wil doen, dan zou ik San Diego schrappen en op Phoenix aanvliegen. Je hebt er in je laatste planning voor geen van beide echt tijd.
San Diego hebben we er in staan omdat we beiden heel graag naar de San Diego Zoo willen gaan, dus dat schrappen we niet, misschien kunnen we nog 1 of 2 extra dagen extra inplannen.
RoyBergen
Amerika-expert

Bericht door RoyBergen »

Ik heb zelf twee overnachtingen in tuscon, en dat is aan de krappe kant....... Er is daar zoveel te zien..... Maar krijg in ieder geval een goede indruk.
Ik heb daar the golf villa's at oro valley geboekt, en heb hoge verwachtingen, ziet er zo leuk uit, en nog goedkoop ook......
In San diego zou ik ook balboa park een beetje tijd gunnen (ligt vlak bij de dierentuin). 8)
Gex
Amerika-ontdekker

Bericht door Gex »

Ik zal the golf villa´s eens bekijken, tips voor overnachtingen zijn altijd welkom.

Balboa park lijkt ons ook leuk om te zien.
Laatst gewijzigd door markro op 03 mar 2010, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het is overbodig om het volledige bovenstaande bericht te quoten -> quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Gex
Amerika-ontdekker

Bericht door Gex »

Wellicht krijgen we extra ruimte, dus 2 a 3 dagen bovenop het schema van nu, zou het dan mogelijk zijn om mesa verde alsnog toe te voegen, of raden jullie aan, ergens anders meer tijd te besteden?
jolanxyz
Amerika-expert

Bericht door jolanxyz »

Ik zou langer in Tucson blijven en de route verder laten zoals deze is.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer