Net als jullie allemaal doen of hebben gedaan ben ik druk aan het aftellen. Nog 45 dagen, duurt nog even.........maar toch.
Ik ben van plan voor opa en oma een infoboekje in elkaar te zetten. Wat we gaan doen, waar we slapen, hoeveel we reizen, welke wandelingen etc.
Daarover nog wat vragen aan jullie.
Onze route ziet er als volgt uit:
AMS Seattle
Seattle Seattle (whale whatching vanuit Anacortes)
Seattle Spokane
Spokane West Yellowstone
West Yellowstone West Yellowstone
West Yellowstone Tetons (Jenny Lake of zo)
Tetons Moab
Moab Moab (Canyonlands, Dead Horse Point, Arches)
Moab Moab
Moab Bryce (via de scenic byway nr 12)
Bryce Zion
Zion Zion
Zion Page
Page Page (antelope canyon, horsehoe bend, lake powell)
Page Grand Canyon
Grand Canyon Grand Canyon
Grand Canyon Las Vegas
Las Vegas Las Vegas
Las Vegas Las Vegas
Las Vegas Las Vegas
Las Vegas Santa Monica
LAX AMS
Opa en oma zijn in goede conditie (die lopen, fietsen en rennen ons eruit! Ze tennissen, wandelen en lopen hard) Ze willen graag wat wandelingen doen.
Wij kunnen niet altijd (allemaal) mee omdat Mika dat niet redt (1,5 jaar oud en terrein zal niet overal geschikt zijn voor de buggy. Overigens hebben we ook een rugdrager bij ons).
Welke wandelingen zouden jullie aanrijden voor opa en oma? Ik zat zelf te denken aan Angels Landing in Zion. Wellicht Queens Garden trail in Bryce?
Nog tips voor de overige plaatsen? Fierry Furnace?
Ook evt kort trails die ik met mijn 23 weken zwanger zou kunnen doen? (heb een net klein buikje en heb geen rare kwaaltjes behalve mijn platvoeten
Ik heb ook gekeken naar trails die geschikt zijn voor kinderen en die zullen we met Mika lopen (en de rest in de drager) Heeft iemand ervaring met deze trails? (bijv. Zion, Emerald Pools of Rim Trail in Grand Canyon)
Nog evt aanvullingen?
Ik las dat je ook kunt family raften in Moab. Maar is dat geschikt voor Mika?? Of moet ik dan echt denken aan 4 jarige kids en zo?
Goede restaurants in Seattle? Space Needle een echte aanrader?
Ik denk dat er nog wel meer vragen in mijn hoofd op komen maar dit tot zover.
Bedankt alvast voor jullie input!
Jessica