Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Aanvlieghaven voor route 2010, tips gevraagd!
- RDGR
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Aanvlieghaven voor route 2010, tips gevraagd!
Voor onze 4e reis naar de VS willen we in augustus/september 2010 naar Missouri, Kansas, Nebraska en een stukje (noord)Arkansas.
Heeft er iemand tips over de beste/snelste/handigste/goedkoopste etc. vlieghaven voor deze route? We willen vanaf dezelfde stad heen en terug vliegen en er moet natuurlijk een fatsoenlijke autohuur bij het vliegveld zijn... Overstappen is geen probleem, maar wel maximaal 1x.
Ik heb zelf ook al flink zitten zoeken en kwam toen bij Kansas City uit. Andere opties lijken me St. Louis of zelfs Memphis (omdat we noord-Arkansas ook mee willen pikken). Maar met 1x overstappen zijn er ook genoeg kleinere luchthavens mogelijk lijkt me. Daarom:
ervaringen/tips zijn zeer welkom!
Heeft er iemand tips over de beste/snelste/handigste/goedkoopste etc. vlieghaven voor deze route? We willen vanaf dezelfde stad heen en terug vliegen en er moet natuurlijk een fatsoenlijke autohuur bij het vliegveld zijn... Overstappen is geen probleem, maar wel maximaal 1x.
Ik heb zelf ook al flink zitten zoeken en kwam toen bij Kansas City uit. Andere opties lijken me St. Louis of zelfs Memphis (omdat we noord-Arkansas ook mee willen pikken). Maar met 1x overstappen zijn er ook genoeg kleinere luchthavens mogelijk lijkt me. Daarom:
ervaringen/tips zijn zeer welkom!
Laatst gewijzigd door RDGR op 03 jun 2009, 11:33, 4 keer totaal gewijzigd.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Aanvlieghaven Midwesten, tips gevraagd!
St. Louis? Ligt vrij centraal voor de gebieden die je noemt, maar mogelijk is het een duurdere aanvlieghaven. Goedkope aanvlieghavens vanuit Nederland is Minneapolis en Chicago. Beiden steden die non-stop vanuit amsterdam zijn te bereiken en die niet echt ongunstig liggen voor een rondje midwest, alleen Arkansas ligt een beetje uit de buurt, maar dat is natuurlijk ook geen midwest meer. Wat zijn je plannen daar eigenlijk? ik zelf ben net in een dag van St. Louis naar Denver gereden (800+ miles) omdat ik eigenlijk weinig vertier vond onderweg.
- RDGR
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Aanvlieghaven Midwesten, tips gevraagd!
Bedankt voor je antwoord. Ik had dit topic maar in "interregionaal" gezet, omdat het technisch gezien niet alleen midwesten is inderdaad. Ik en mijn partner willen dit gebied bezoeken, omdat we graag weer een ander gedeelte van de VS willen ontdekken. We hebben TX, OK, FL, MS, TN, NC, GA op eerdere reizen gehad en het gebied dat we nu voor ogen hebben leek ons een interessant vervolg.Loek schreef: alleen Arkansas ligt een beetje uit de buurt, maar dat is natuurlijk ook geen midwest meer. Wat zijn je plannen daar eigenlijk? ik zelf ben net in een dag van St. Louis naar Denver gereden (800+ miles) omdat ik eigenlijk weinig vertier vond onderweg.
In het noorden van Arkansas willen we Harrison meepikken om vanuit daar de Ozark Mountains (en Buffalo River) te bezoeken.
Verder houden we allebei van het bezoeken van kleinere/middelgrote steden en willen we steden als Springfield, Wichita, Lincoln, Topeka en Omaha bezoeken. Maar ook de grotere steden als Kansas City en St. Louis.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 6635 Weergaves
-
Laatste bericht door cyril
-
- 1 Reacties