Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
kaartjes voor de olympische spelen in vancouver
-
RoyBergen
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
kaartjes voor de olympische spelen in vancouver
Heeft iemand ervaring met het bestellen van ingangskaarten voor evenementen in vancouver 2010 ???? Graag hoor ik reacties, een kaartje voor de openings seremonie komt bijvoorbeeld op 500 dollar, wel erg veel vind ik....
Re: kaartjes voor de olympische spelen in vancouver
hallo,
ik weet dat er in nederland 1 verkooppunt is die kaarten verkoopt, dit is ATP.nl. http://www.atp.nl/os2010/page.php?id=1
Deze organisatie is daar speciaal voor aangewezen.
Je kan bij hun los aan kaarten komen maar ook aan een pakketreis incl/vlucht/hotel. (in turijn was er vanaf het hotel ook de gehele dag een bus die dan gratis reed naar het HHH (wat dicht bij de schaatshal lag) en terug)
Meestal is het zo dat de sporten niet allemaal in dezelfde plaats gehouden worden en dat dit soms een lange afstand rijden is, of dit in vancouver het geval is weet ik niet.
Wij gingen zelf vooral voor het schaatsten maar waren door een regel die er toen was ook verplicht om kaarten te kopen van de zogenoemde "b" sporten, zoals cross country skiën. Dit om die events ook een beetje vol te krijgen, ik weet niet of deze regel in Vancouver ook is. (ben in turijn geweest naar de OS)
Mijn vader gaat ook en ik weet van hem dat de verkoop in Nederland nog niet gestart is maar dat het wel snel zal gaan starten.
Oja en kaarten voor de opening zijn altijd erg duur, misschien dat je er daar zwart aan kan komen maar dan zullen ze er ook nog veel voor vragen. De meeste events vallen wel mee qua prijs, iig 4 jaar geleden wel.
heel veel plezier, het is een hele beleving om dat mee te maken.
gr linda...
ik weet dat er in nederland 1 verkooppunt is die kaarten verkoopt, dit is ATP.nl. http://www.atp.nl/os2010/page.php?id=1
Deze organisatie is daar speciaal voor aangewezen.
Je kan bij hun los aan kaarten komen maar ook aan een pakketreis incl/vlucht/hotel. (in turijn was er vanaf het hotel ook de gehele dag een bus die dan gratis reed naar het HHH (wat dicht bij de schaatshal lag) en terug)
Meestal is het zo dat de sporten niet allemaal in dezelfde plaats gehouden worden en dat dit soms een lange afstand rijden is, of dit in vancouver het geval is weet ik niet.
Wij gingen zelf vooral voor het schaatsten maar waren door een regel die er toen was ook verplicht om kaarten te kopen van de zogenoemde "b" sporten, zoals cross country skiën. Dit om die events ook een beetje vol te krijgen, ik weet niet of deze regel in Vancouver ook is. (ben in turijn geweest naar de OS)
Mijn vader gaat ook en ik weet van hem dat de verkoop in Nederland nog niet gestart is maar dat het wel snel zal gaan starten.
Oja en kaarten voor de opening zijn altijd erg duur, misschien dat je er daar zwart aan kan komen maar dan zullen ze er ook nog veel voor vragen. De meeste events vallen wel mee qua prijs, iig 4 jaar geleden wel.
heel veel plezier, het is een hele beleving om dat mee te maken.
gr linda...
-
RoyBergen
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
dank je Linda,
dat was erg informatief, bedankt voor de link. Ik zal t in de gaten houden.
dat was erg informatief, bedankt voor de link. Ik zal t in de gaten houden.
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik kreeg vandaag een mail van ATP dat de kaartverkoop in Nederland op 12 februari start.
http://www.atp.nl/os2010/page.php?id=45
http://www.atp.nl/os2010/page.php?id=45
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 9095 Weergaves
-
Laatste bericht door HillBillies