Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tips over onze route 2009
Tips over onze route 2009
Beste mensen,
Hieronder de reis die wij in September 2009 in 22 dagen willen gaan maken. September 2008 hebben we de route 66, van Chicago naar LA (met Las Vegas en Death Valley) gereden. Totaal zo´n 3500 mijl in 16 dagen. Wij vonden het autorijden super dus vandaar dat we dit jaar een wat langere route hebben (maar ook wat meer dagen ) We boeken geen hotels maar die zoeken we daar zelf gewoon.
Graag hoor ik jullie opmerkingen en plaatsen-bezienswaardigheden die we echt niet over mogen slaan. Ik ben een beetje op de ervaring van vorig jaar afgegaan (hoe veel mijl op een dag te rijden) en ik denk dat dat ook wel goed moet komen. We komen s ochtends aan in Washington waardoor we daar een extra dag hebben.
15 Dag 1 vlucht Amsterdam-Washington
16 Dag 2 Washington-New york
17 Dag 3 New york
18 Dag 4 New york
19 dag 5 New york
20 dag 6 New york - Boston
21 dag 7 Boston - Quebec
22 dag 8 Quebec - Ottawa
23 dag 9 Ottawa -Toronto
24 dag 10 Toronto - Detroit
25 dag 11 Detroit - Indianapolis
26 dag 12 Indianapolis - Nashville
27 dag 13 Nashville - Memphis
28 dag 14 Memphis - New Orleans
29 dag 15 New Orleans
30 dag 16 New Orleans - Atlanta
1 dag 17 Atlanta - Orlando
2 dag 18 Orlando-Miami
3 dag 19 Miami
4 dag 20 Miami
5 dag 21 Miami
6 dag 22 vlucht Miami -Amsterdam
7 dag 23 aankomst Amsterdam
http://maps.google.com/maps?f=d&saddr=w ... 953125&z=5
Groetjes,
Denise
Hieronder de reis die wij in September 2009 in 22 dagen willen gaan maken. September 2008 hebben we de route 66, van Chicago naar LA (met Las Vegas en Death Valley) gereden. Totaal zo´n 3500 mijl in 16 dagen. Wij vonden het autorijden super dus vandaar dat we dit jaar een wat langere route hebben (maar ook wat meer dagen ) We boeken geen hotels maar die zoeken we daar zelf gewoon.
Graag hoor ik jullie opmerkingen en plaatsen-bezienswaardigheden die we echt niet over mogen slaan. Ik ben een beetje op de ervaring van vorig jaar afgegaan (hoe veel mijl op een dag te rijden) en ik denk dat dat ook wel goed moet komen. We komen s ochtends aan in Washington waardoor we daar een extra dag hebben.
15 Dag 1 vlucht Amsterdam-Washington
16 Dag 2 Washington-New york
17 Dag 3 New york
18 Dag 4 New york
19 dag 5 New york
20 dag 6 New york - Boston
21 dag 7 Boston - Quebec
22 dag 8 Quebec - Ottawa
23 dag 9 Ottawa -Toronto
24 dag 10 Toronto - Detroit
25 dag 11 Detroit - Indianapolis
26 dag 12 Indianapolis - Nashville
27 dag 13 Nashville - Memphis
28 dag 14 Memphis - New Orleans
29 dag 15 New Orleans
30 dag 16 New Orleans - Atlanta
1 dag 17 Atlanta - Orlando
2 dag 18 Orlando-Miami
3 dag 19 Miami
4 dag 20 Miami
5 dag 21 Miami
6 dag 22 vlucht Miami -Amsterdam
7 dag 23 aankomst Amsterdam
http://maps.google.com/maps?f=d&saddr=w ... 953125&z=5
Groetjes,
Denise
2008 Route66 2009 Las Vegas 2009 Miami & Keys 2011 Orlando 2012 NYC & Roadtrip Oostkust 2014 Orlando 2015 Camperreis Westkust 2015 NYC
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Tips over onze route 2009
Jullie hebben erg weinig tijd voor Washington, 2x een halve dag.
Wij zijn in oktober in Washington geweest, hebben daar al een dag op de Mall doorgebracht en niet eens alles gezien.
Arlington hadden we de dag ervoor al gedaan, anders was daar niet eens tijd voor geweest.
Nu gaan we in mei terug om de rest te doen.
Wij zijn in oktober in Washington geweest, hebben daar al een dag op de Mall doorgebracht en niet eens alles gezien.
Arlington hadden we de dag ervoor al gedaan, anders was daar niet eens tijd voor geweest.
Nu gaan we in mei terug om de rest te doen.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Net als Annie vind ik, dat jullie vreemd weinig tijd in de hoofdstad van de VS doorbrengen. Ik zou zeker een dag Miami of New York in Washington doorbrengen. Verder vind ik ook, dat jullie door Boston en de Canadese steden racen. Je hebt nauwelijks de kans iets te bekijken of je gaat alweer door. Zonde!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
-
dutchie_in_boston
- Amerika-expert
Leuke vakantie als je van autorijden houdt. En ik zag in jouw post dat jullie dat super vinden. Maar wel erg weinig tijd voor bezienswaardigheden - tenzij je er langs kunt rijden?
Wij vinden het auto rijden inderdaad heerlijk! Dingen bekijken doen we onderweg ook wel maar we zijn niet echt van die wandelaars en musea zijn we ook niet wild van..
We hebben al een paar dingen die we echt willen zien en daar besteden we ook wat meer tijd aan.
Dit jaar hadden we een redelijk krap schema maar het bleek erg mee te vallen en we hebben nog meer gezien als dat we gehoopt hadden.
Wat zijn nog dingen die je echt moet zien of gaan doen? Had iets gelezen over whale spotting in Boston?
Voor Washington ga ik inderdaad nog even het een en ander verschuiven..
We hebben al een paar dingen die we echt willen zien en daar besteden we ook wat meer tijd aan.
Dit jaar hadden we een redelijk krap schema maar het bleek erg mee te vallen en we hebben nog meer gezien als dat we gehoopt hadden.
Wat zijn nog dingen die je echt moet zien of gaan doen? Had iets gelezen over whale spotting in Boston?
Voor Washington ga ik inderdaad nog even het een en ander verschuiven..
2008 Route66 2009 Las Vegas 2009 Miami & Keys 2011 Orlando 2012 NYC & Roadtrip Oostkust 2014 Orlando 2015 Camperreis Westkust 2015 NYC
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Wat ik me afvraag is, waarom je helemaal naar Quebec wilt (ik neem aan, dat je Quebec City bedoelt?). Ik ken de wegen daar en het is ronduit saai rijden. Ik zou niet helemaal daarheen gaan, maar het Thousand Islands gebied tussen Ottawa en Toronto bekijken en zeker een dag Niagara Falls inlasten.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Zo na veel gepuzzel en een dagje extra heb ik bijna de halve route omgegooit 
Er zitten wel een paar dagen bij dat we flink moeten rijden maar dat is niet erg, daarin tegen hebben we ook wat extra tijd voor Washington, Memphis (Graceland) en Canada.
Als jullie nog tips hebben ik hoor ze graag!!
Klik hier voor de landkaart met de route.
Hieronder is de nieuwe route te vinden
14 Dag 1 vlucht Amsterdam-Washington
15 Dag 2 Washington
16 Dag 3 Washington-New york
17 Dag 4 New york
18 Dag 5 New york
19 dag 6 New york
20 dag 7 New york - Boston
21 dag 8 Boston - Montreal
22 dag 9 Montreal- Kingston (thousand islands)
23 dag 10 Kingston - Niagara falls
24 dag 11 Niagara falls - Detroit
25 dag 12 Detroit - Indianapolis
26 dag 13 Indianapolis - Chattanooga
27 dag 14 Chattanooga -Memphis
28 dag 15 Memphis
29 dag 16 Memphis - New Orleans
30 dag 17 New Orleans
1 dag 18 New Orleans - Tallahassee
2 dag 19 Tallahassee - Miami
3 dag 20 Miami
4 dag 21 Miami
5 dag 22 Miami
6 dag 23 vlucht Miami -Amsterdam
7 dag 24 aankomst Amsterdam
Er zitten wel een paar dagen bij dat we flink moeten rijden maar dat is niet erg, daarin tegen hebben we ook wat extra tijd voor Washington, Memphis (Graceland) en Canada.
Als jullie nog tips hebben ik hoor ze graag!!
Klik hier voor de landkaart met de route.
Hieronder is de nieuwe route te vinden
14 Dag 1 vlucht Amsterdam-Washington
15 Dag 2 Washington
16 Dag 3 Washington-New york
17 Dag 4 New york
18 Dag 5 New york
19 dag 6 New york
20 dag 7 New york - Boston
21 dag 8 Boston - Montreal
22 dag 9 Montreal- Kingston (thousand islands)
23 dag 10 Kingston - Niagara falls
24 dag 11 Niagara falls - Detroit
25 dag 12 Detroit - Indianapolis
26 dag 13 Indianapolis - Chattanooga
27 dag 14 Chattanooga -Memphis
28 dag 15 Memphis
29 dag 16 Memphis - New Orleans
30 dag 17 New Orleans
1 dag 18 New Orleans - Tallahassee
2 dag 19 Tallahassee - Miami
3 dag 20 Miami
4 dag 21 Miami
5 dag 22 Miami
6 dag 23 vlucht Miami -Amsterdam
7 dag 24 aankomst Amsterdam
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 2664 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 6 Reacties