Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vancouver in de winter
-
RoyBergen
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
vancouver in de winter
hallo,
we hebben zin om naar de olympische spelen 2010 in vancouver te gaan, mijn vraag is, heeft er iemand ervaring hoe het is om deze stade n omgeving midden in de winter te bezoeken? hebben we een 4 wheel drive nodig of kan t ook met een gewone auto.....????
we hebben zin om naar de olympische spelen 2010 in vancouver te gaan, mijn vraag is, heeft er iemand ervaring hoe het is om deze stade n omgeving midden in de winter te bezoeken? hebben we een 4 wheel drive nodig of kan t ook met een gewone auto.....????
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: vancouver in de winter
Mijn broer woont in Vancouver. Vancouver heeft een soort mico klimaat met eigenlijk weinig tot geen vrieskou.
Wel kun je in half uurtje op de skipiste staan met een beetje geluk en het duurt niet lang voor je de rockies inrijdt.
Als je alleen in Vancouver blijft niet nodig dus.
Ga je daarbuiten dan heb je met een paar goede winterbanden waarschijnlijk geen problemen
Wel kun je in half uurtje op de skipiste staan met een beetje geluk en het duurt niet lang voor je de rockies inrijdt.
Als je alleen in Vancouver blijft niet nodig dus.
Ga je daarbuiten dan heb je met een paar goede winterbanden waarschijnlijk geen problemen
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Heel veel onderdelen van de Spelen vinden buiten Vancouver plaats, zoals de skinummers. Die zijn allemaal in Whistler en daar is het veel bergachtiger en kouder dan in Vancouver. Persoonlijk zou ik voor een 4 x 4 gaan denk ik.
-
Verelle
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Je kunt opteren voor een 4x4, maar ik denk dat die duurder zijn om te huren, de wegen worden goed schoongehouden, wij hadden een gewone personen auto en daar kan je ook in Whistler gewoon mee uit de voeten. Alleen moet je als het sneeuwt je snelheid aanpassen, maar dat is hier in Nederland ook.nieuwenoord schreef:Heel veel onderdelen van de Spelen vinden buiten Vancouver plaats, zoals de skinummers. Die zijn allemaal in Whistler en daar is het veel bergachtiger en kouder dan in Vancouver. Persoonlijk zou ik voor een 4 x 4 gaan denk ik.
1998 - skitrip Breckenridge
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
1999 - 1ste motorhome trip
2000 - motorhome trip (thema canyons)
2001 - motorhome trip (thema woestijnen)
2002 - skitrip Breckenridge
2003 - motorhome trip
2004 - motorhome trip
2006 -1 jaar door Amerika met eigen Bounder
-
RoyBergen
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
bedankt voor de reacties, ja ik dacht al dat t behoorlijk mild was aan de kust, net als hier in bergen ,noorwegen, kan de sneeuw vanuit de keuken zien, maar zelden dat t hier beneden ligt....
Ik denk meest aan de schaatsevenementen en mijn partner houdt van kunstrijden wat dus ook dichtbij in de stad is.
Het olympisch dorp en holland heineken house :dance: komen in downtown vancouver...
groeten en bedankt..... ik ga de prijsverschillen van de zomer wel even uitzoeken tussen een 4x4 (kleine ) of een normale auto, daarvanuit een afweging maken..
dank u
Ik denk meest aan de schaatsevenementen en mijn partner houdt van kunstrijden wat dus ook dichtbij in de stad is.
Het olympisch dorp en holland heineken house :dance: komen in downtown vancouver...
groeten en bedankt..... ik ga de prijsverschillen van de zomer wel even uitzoeken tussen een 4x4 (kleine ) of een normale auto, daarvanuit een afweging maken..
dank u
hoi, erg leuk om naar de OS te gaan.
Ben zelf ook een keer naar de winterspelen in Turijn geweest, ook voornamelijk voor het schaatsten het is echt een erg leuke ervaring om mee te maken!
Veel pezier !!
gr linda...
Ben zelf ook een keer naar de winterspelen in Turijn geweest, ook voornamelijk voor het schaatsten het is echt een erg leuke ervaring om mee te maken!
Veel pezier !!
gr linda...
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik denk dat ik mijn broer dan ook maar eens met een bezoekje moet gaan vereren en hij heeft een 4x4 (NIssan Murano)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 10 Reacties
- 3090 Weergaves
-
Laatste bericht door mtl
-
- 17 Reacties