Kijk, Hans weet hoe het moet. Die denkt niet aan kwantiteit maar aan kwaliteita4plus schreef:Ondertussen liggen de Hekkies nu lekker te slapen op het Holland Ranch resort in Buffalo, Texas. Na een kille tocht door een Colorado en Missouri zijn ze vandaag lekker opgewarmd onder een Texaanse zon. Na een heerlijke bbq met kleine Texaanse steakjes kunnen ze er weer tegenaan de komende tijd in het wonderschone Texas, YIHAAAAAAAAH
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hekkies camperreis dwars door Amerika 2008
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Hekkies camperreis dwars door Amerika 2008
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
Hier even bericht van het "help de Hekkies Texas door" team
Jan en Marjan zijn vanochtend rond 10 uur vertrokken vanaf Buffalo en kwamen rond het middaguur hier voorgereden met hun mooie camper. Na een bak Senseo, een lunch met pastasalade en vooral veel geklets zijn ze nèt vertrokken richting Galveston.
Bij deze allemaal de groeten van Jan en Marjan. Ze zien er gezond uit en ze vermaken zich volgens mij nog prima in het Texaanse land.
Trudie
Jan en Marjan zijn vanochtend rond 10 uur vertrokken vanaf Buffalo en kwamen rond het middaguur hier voorgereden met hun mooie camper. Na een bak Senseo, een lunch met pastasalade en vooral veel geklets zijn ze nèt vertrokken richting Galveston.
Bij deze allemaal de groeten van Jan en Marjan. Ze zien er gezond uit en ze vermaken zich volgens mij nog prima in het Texaanse land.
Trudie
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Uit het web-log: "We vonden het een mooi park, maar we zijn niet echt overdonderd. Dat komt mede doordat we geen enkel wild gezien hebben, zelfs geen javelina’s, en ook de cactussen waren nagenoeg uitgebloeid wat zelfs Rob een beetje tegenviel. Hiervoor moet je dus waarschijnlijk nog vroeger in het seizoen hier zijn."
Hm, toch vind ik het park via jullie foto's al mooi en heeft het iets bizonders volgens mij om in zo'n natuuromgeving langs de Rio Grande en Mexico te struinen.
Misschien moet je nog vroeger opstaan om wild te zien...
Johan
Hm, toch vind ik het park via jullie foto's al mooi en heeft het iets bizonders volgens mij om in zo'n natuuromgeving langs de Rio Grande en Mexico te struinen.
Misschien moet je nog vroeger opstaan om wild te zien...
Johan
Marjan, waar blijft het eind van je verslag??
('t is net een dagje Disney zonder vuurwerk: d'r mist iets).
Ik weet dat je het druk hebt, maar hier MOET je echt even tijd voor maken, hoor! Vorige keer moesten we ook al zo lang wachten.
Ik weet dat je het druk hebt, maar hier MOET je echt even tijd voor maken, hoor! Vorige keer moesten we ook al zo lang wachten.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 4416 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 11 Reacties