Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

snelste rollar coaster opent in de lente 2005 in six flags

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
renaat
Amerika-ontdekker

snelste rollar coaster opent in de lente 2005 in six flags

Bericht door renaat »

cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeck this out baby's!!!!!

http://www.sixflags.com/parks/greatadventure/index.asp

dan kies je vanonder virtual tour on the kingda ka 8) 8)

die is nog sneller dan deze in ohio, nog hoger :D
rperre
Amerika-expert

Bericht door rperre »

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT

128Mph Daaaaaaaaaaaaaaaaaaang 8)

Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Kansas Wizard
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Kansas Wizard »

Ik heb eens even dat filmpje bekeken, waar je van achter de PC de achtbaan meemaakt, dat is inderdaad zekerzzzzz spectaculair.

Daar zou ik wel eens in willen zitten, das nog eens wat anders dan de Python in de Efteling. :lol:
"Toto... I have a feeling we're not in Kansas anymore."
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

dat stelt toch niks voor :wink:
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Het lijkt me zonder meer een hele mooie baan, zoals ik ook al schreef in een ander bericht! Hij pikt in elk geval alle records, dus zeker de moeite waard om te bezoeken want zoiets kom je niet zo snel tegen in Europa!

Ik vind het design wel verdacht veel lijken op Top Thrill Dragster van Cedar Point. Het enige verschil is de Bunny Hill na de grote afdaling, en ja, hij is iets sneller en iets hoger. Maar de echte recordbreaker is toch de Top Thrill Dragster, want die kwam van helemaal uit het niets. Deze baan in Six Flags is alleen een verbetering van het oude, dus in mijn ogen minder spectaculair voor in de geschiedenisboeken.

Groetjes,
Jacqueline
michelle1985
Amerikafan

Bericht door michelle1985 »

Ik heb net even het filmpje bekeken op de site van Six Flags, hij lijkt inderdaad wel erg op de Top Thrill Dragster.
Ik zat even te kijken hoe hoog deze zijn en hoe snel ze gaan en deze is/wordt echt maar net iets hoger en is iets sneller:
Top Thrill Dragster: 420 ft, 120 mph.
Kingda Ka: 456 ft, 128 mph.
Ik ben zelf afgelopen zomer in Cedar Point geweest, maar de rij voor de Top Thrill Dragster was 3 uur lang en de twee keer dat we er gingen kijken was er een technisch probleem,dus ik ben er jammer genoeg niet in geweest :(
renaat
Amerika-ontdekker

Bericht door renaat »

moesten we nu eens alleen samenleggen voor een kingda ka in belgie of nederland te zetten? 8) :idea: :idea: :idea:

in de pretparken bij ons in belgie investeren ze alleen maar in bloemen of kleine dingen. Bobbejaanland heeft nog zitten investeren maar dan ook alleen zij maar. Six Flags belgie zou eens wat meer mogen van die extreme toestellen plaatsen.en Bellewaerede park ook. ok, is misschien simpelder gezegd dan gedaan, maar toch.

als je ziet wat de amerikanen voor fun hebben in hun achtertuin in vergelijking met de benelux, jah, dan is de keuze erg snel gemaakt denk ik
eineike
Amerika-newbie

Bericht door eineike »

Ben in september naar c.p. geweest,heb maar anderhalf uur hoeven te wachten en dan zaten we ook nog in de front seat.Als ik weer naar amerika ga dan is c.p toch weer mijn bestemming,geweldig park met heel veel vette coasters en de ligging op dat eiland is super.
Een dag zonder coasters,is een dag niet geleefd
Steven
Amerikafan

Bericht door Steven »

eineike schreef:Ben in september naar c.p. geweest,heb maar anderhalf uur hoeven te wachten en dan zaten we ook nog in de front seat.Als ik weer naar amerika ga dan is c.p toch weer mijn bestemming,geweldig park met heel veel vette coasters en de ligging op dat eiland is super.
En daar gaat deze jongen werken komende zomer, 3 maanden. :D
"Ik ben een Nederlander in hart en nieren. Een lever heb ik nauwelijks meer."
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer