Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis JVDP78: Vancouver-Calgary

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
JVDP78
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Reis JVDP78: Vancouver-Calgary

Bericht door JVDP78 »

Dank voor de tips, ga ik even naar kijken en ook naar je verslag (had ik al gedaan dacht ik maar nogmaals kan geen kwaad :))
Whalewatch (Orca) tour is inderdaad gepland vanaf Steveston, vandaar ook de hotel keus daar.
Of dat blijft weet ik niet, mijn vrouw is druk met dingen plannen in de stad zelf dus wellicht toch handiger daar te verblijven.
2018 Florida
2022 California + Hawaii
2025 ZuidWest + Yellowstone
AnnInBC
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reis JVDP78: Vancouver-Calgary

Bericht door AnnInBC »

Bedoel je de gondola in Banff "Sunshine Meadows"? Die is zeker wel de moeite waard alsook de Peak 2 Peak gondola in Whistler, zeker met mooi weer. Steveston is een gezellig stadje, ga zeker eens wandelen aan Fishermans Wharf en vandaar kan je ook te voet naar Garry Point Park (is nog geen km) van het Fishermans Wharf. Ik weet niet of je graag wat Japans eet, maar "Katsu San" (https://www.katsusan.ca/) is 1 van mijn favoriete restaurants wat niet ver van Steveston is (5-10 minuten rijden). Ze hebben daar hele lekkere varkenskoteletten en is echt heerlijk. Als je nog van hotel zou veranderen, er zijn vanaf Granville Island (bij downtown Vancouver) ook whale watching bedrijven (Prince of Whales en Wild Whales Vancouver). En Lynn Canyon met hangbrug in North Vancouver is zeker ook de moeite, mooie wandelingen en gratis te bezoeken (enkel $3 per uur voor parking). Deep Cove in North Vancouver is ook een heel gezellig plaatsje aan het water met mooie zichten.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer