Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vliegtuigprijzen Amsterdam - Vancouver - Calgary - Amsterdam
Vliegtuigprijzen Amsterdam - Vancouver - Calgary - Amsterdam
Begin juli 2026 is de prijs nu vanuit Amsterdam naar Vancouver en terug vanuit Calgary naar Amsterdam ongeveer 1.200 - 1.400 euro (pp) afhankelijk van Standaard of Standaard +.
Is dit prijs wat de meeste van jullie betalen ? Is wel voor rechtstreekse vluchten.
Of is er nog een periode dat de prijzen dalen ? of zullen ze nog stijgen ?
Bedankt voor jullie advies
Is dit prijs wat de meeste van jullie betalen ? Is wel voor rechtstreekse vluchten.
Of is er nog een periode dat de prijzen dalen ? of zullen ze nog stijgen ?
Bedankt voor jullie advies
Re: Vliegtuigprijzen Amsterdam - Vancouver - Calgary - Amsterdam
Ik vind dat behoorlijk veel. We hebben geen glazen bol dus we weten niet of de prijzen nog dalen/zakken. Lees in het vliegtickets topic de allereerste posting door, er staan goede tips op.
- nwolf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Ik zou ook andere vliegvelden dan Amsterdam overwegen (Dusseldorf/Brussel).
Weet dat je altijd meer betaalt voor rechtstreekse vluchten dus als een overstap een optie is dan zakken de prijzen.
Ik heb voor volgend jaar gekeken naar Dusseldorf --> Vancouver --> Dusseldorf en was met een tussenstop in Londen ongeveer 750,- P/P kwijt.
ChatGPT kan je heel goed helpen met die vraag, maar je kunt ook naar het datumraster in Google Flight kijken.
Weet dat je altijd meer betaalt voor rechtstreekse vluchten dus als een overstap een optie is dan zakken de prijzen.
Ik heb voor volgend jaar gekeken naar Dusseldorf --> Vancouver --> Dusseldorf en was met een tussenstop in Londen ongeveer 750,- P/P kwijt.
ChatGPT kan je heel goed helpen met die vraag, maar je kunt ook naar het datumraster in Google Flight kijken.
2010 Florida | 2012 W DC | 2013 LV | 2014 California + LV | 2015 NYC + W DC | 2016 Florida + LV | 2018 California + LV | 2019 Florida + NYC | 2022 Florida | 2023 Florida | Dec 2024 NYC | MRT 2025 W DC | 2026 Florida | 2026 California
- AnnInBC
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Mij lijkt dat een redelijke prijs voor vluchten met aankomende en vertrekkende vluchten op andere luchthavens en zeker als het rechtstreeks is. Wij vliegen ook het liefst rechtstreeks met KLM en vinden dat beetje wat je uitspaart met tussenstop echt niet de moeite. Geen idee of vluchten nog goedkoper worden. Ik weet niet of KLM in december/januari mogelijk wereld deals heeft, dan kan het misschien wel wat goedkoper. Wij boekten zo'n 6 maanden voor vertrek en dat bleken toen de goedkoopste tickets te zijn (wij wonen wel in Canada en boekten toen vluchten van Vancouver naar Amsterdam en terug).
-
Trails
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 19
- Contacteer:
Zelfs wij vinden dat veel en wij betalen eigenlijk altijd rond de € 1000 pp.
Wij hebben eergisteren geboekt voor Nantes - Vancouver (via CDG) met vertrek op 2 september. Net geen € 1000 pp.
Wij vliegen vanaf Nantes (Frankrijk) en hebben geen andere keuze. Voor ons blijft alleen KLM / Air France over.
Vanaf Parijs vliegen zou de keuze groter maken maar CDG ligt aan de verkeerde kant...
Wij hebben eergisteren geboekt voor Nantes - Vancouver (via CDG) met vertrek op 2 september. Net geen € 1000 pp.
Wij vliegen vanaf Nantes (Frankrijk) en hebben geen andere keuze. Voor ons blijft alleen KLM / Air France over.
Vanaf Parijs vliegen zou de keuze groter maken maar CDG ligt aan de verkeerde kant...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt eens in dit topic en in dat van 2025 kijken wat men zoal betaald heeft voor tickets, en wanneer men de tickets kocht.
En kijk zoals gezegd eens in het vliegtickettopic in het vervoer-subforum. Daar had deze vraag eigenlijk ook thuisgehoord.
Het lijkt mij veel, die 1200. Is rechtstreeks vliegen een must?
Ik zou niet te veel verwachten van de KLM-deals. En er zeker niet op wachten, al je nu een goede prijs ziet.
Marianne
En kijk zoals gezegd eens in het vliegtickettopic in het vervoer-subforum. Daar had deze vraag eigenlijk ook thuisgehoord.
Het lijkt mij veel, die 1200. Is rechtstreeks vliegen een must?
Ik zou niet te veel verwachten van de KLM-deals. En er zeker niet op wachten, al je nu een goede prijs ziet.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 27 okt 2025, 09:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Wij hebben net voor september volgend jaar een KLM vlucht rechtstreeks naar Calgary geboekt. Onze eerste KLM . Een vriend van mij en zijn echtgenoot zijn stewards bij de KLM en ik heb gezegd dat een van hun tegen die tijd Calgary maar in het rooster moet zetten
Alles incl. economy comfort, bagage -omdat we Silver zijn mogen we een koffer extra meenemen- en stoelkeuze betalen we € 1867,28 voor 2 personen.
Alles incl. economy comfort, bagage -omdat we Silver zijn mogen we een koffer extra meenemen- en stoelkeuze betalen we € 1867,28 voor 2 personen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht