Reis ClaireVHaut: Vancouver - Vancouver september 2023.

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Reis ClaireVHaut: Vancouver - Vancouver september 2023.

Bericht door Martin & Marianne »

Ik ken het niet maar ik vind de KOA's altijd wel plezierig. Zeker als de ligging goed is en er niets in het park beschikbaar is. Is er niets vrij op de KOA aan de oostkant of heb je daar al iets?

Marianne
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28
Contacteer:

Bericht door Coyote »

ClaireVHaut schreef:
16 mei 2023, 20:53
Is de West Glacier KOA Resort Campground een aanrader ? Er is qua accommodatie in Glacier niets beschikbaar en de KOA heeft nog een tent plek en ook cabins. Voordat ik die vast leg ;)
Of het wat is kan ik je na mijn volgende trip vertellen. :wink:

Ik heb hier voor 2 nachten een cabin gereserveerd. Ten tijde van het boeken las ik wel dat deze erg goed aangeprezen wordt. Heb overigens geen reviews gelezen vooraf maar van wat ik er nu van zie, zijn ze erg positief over deze campground.

Enig nadeel is dat ik pas vanaf 15:00 u via de West Entrance de Going to the Sun Road op kan. Zoals het nu lijkt zijn er wegwerkzaamheden waardoor ik niet voor 06:00 u het park vanaf de westkant in kan. Ik heb helaas geen timed entry ticket kunnen bemachtigen. Wil ik dus eerder het park in dan moet ik via de oostzijde (dat kan dan nog in de periode dat ik er zit) maar is wel een stuk rijden. Tzt bepaal ik wel wat ik doe. Wellicht in de buurt wat toeren en vanaf 15:00 u het park in voor enkele uren.

Roland
Since 1982: 28 visits to the United States!

Volgende trip: 15 juni - 9 juli 2023, zie hier.

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
ClaireVHaut
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door ClaireVHaut »

Martin & Marianne schreef:
18 mei 2023, 08:13
Ik ken het niet maar ik vind de KOA's altijd wel plezierig. Zeker als de ligging goed is en er niets in het park beschikbaar is. Is er niets vrij op de KOA aan de oostkant of heb je daar al iets?

Marianne
Gister was er geen plek, nu wel zie ik. Dan is het slimmer om het in 2-en te delen lijkt me. 1 nachten west en 3 nachten oost lijkt me dan wel juiste verdeling . Ik vind een indeling maken voor Glacier best lastig.

WE komen vanuit waterton
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ja, dan zou ik de verdeling zo doen. Helaas weinig ervaring want de keer dat wij er waren lag er erg veel sneeuw en moesten we onze kampeerplannen omgooien want de camping aan de oostkant die we op het oog hadden was nog niet open (het pre-internettijdperk :wink: ).

Marianne
ClaireVHaut
Amerikakenner

Wij gaan in september dus het is dan ook wel afwachten hoe het met het weer zit.. Als het echt bar en boos is kunnen we altijd nog hotel/cabin zoeken, maar vooralsnog willen we tent kamperen ;)
Zoek je informatie over Canada ? Ga naar https://www.facebook.com/groups/CanadaR ... urePassie/ en meld je aan! Een schat aan informatie over Canada (en Vs). Een vriendelijke groep vol met ervaring.
HildeV
Amerika-ontdekker

Bericht door HildeV »

Oeps. Wou je net aanraden om een cabin te nemen. Buiten dat het er in september 2018 toen we er logeerden al heel erg koud was 's nachts, ligt de KOA in West-Glacier ook redelijk dicht bij een spoorlijn waardoor je 's nachts geregeld wakker wordt getoeterd door voorbijrijdende goederentreinen. Het is op zich een erg mooie camping maar ik heb er dus niet goed geslapen in de tent.
ClaireVHaut
Amerikakenner

@HildeV Ik heb idd KOA campground geboekt. Wij hebben goede kampeerspullen hoor ;) goede slaapzakken en exped matjes. We zullen het vast overleven. Die trein heb ik geen last van, ik erger me niet aan dat soort geluiden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer