Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Denali Park Road werkzaamheden (Denali NP - Alaska).

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
MaGiL
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Denali Park Road werkzaamheden (Denali NP - Alaska).

Bericht door MaGiL »

Dit jaar starten er werkzaamheden aan de Denali Park Road om de instabiliteit aan de weg als gevolg van de Pretty Rocks Landslide op te lossen. Dit betekent dat er niet verder dan mile 43 gereden kan worden met de parkbus. Dat betekent dat de Polychrome Overlook, de wandelingen bij Eielson Visitor Centre en Wonder Lake niet bereikbaar zijn.
Nu plannen wij voor 2023 een reis door de Yukon en Alaska, alleen vraag ik me af of Denali NP nu nog interessant genoeg is om daar 2 volle dagen te verblijven. Is het stuk voor mile 43 interessant genoeg?

Tx!
Rondje ZW USA 2015 - Vancouver Island en de Canadese rockies 2022 - Yukon en Alaska 2023
MarionR
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Denali Park Road werkzaamheden (Denali NP - Alaska).

Bericht door MarionR »

Hoi, ik volg even. Wij gaan dit jaar en ik heb nog steeds 2 dagen gepland en ook bustickets voor 2 dagen gereserveerd. Wellicht kan ik een dag omzetten in tickets waarbij met een ranger een wandeling gemaakt kan worden. En volgens mij zijn er ook aan het beginstuk nog mooie wandelingen te doen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer