Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ander systeem voor reserveringen nationale parken in Canada.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: Ander systeem voor reserveringen nationale parken in Canada.
Wij hadden gewoon 1 venster openstaan op de laptop. Die heb ik wel overal mee naartoe genomen, keuken, kamer enz., want je moet voorkomen dat hij in slaap valt, dan ben je ook je plekje kwijt. Klik ook niet per ongeluk op Verversen, want dan sta je ook weer onder aan de rij. Inloggen hebben we gedaan toen we erdoor waren. daar is dan alle tijd voor.
Geduld bleek een schone zaak. Mijn man dacht dat het wel goed zou komen, maar wellicht niet de plek die we graag wilden, en ik had er een hard hoofd in, met zo'n lange wachtrij. Maar uiteindelijk hebben we zelfs de gewenste plek kunnen reserveren.
Geduld bleek een schone zaak. Mijn man dacht dat het wel goed zou komen, maar wellicht niet de plek die we graag wilden, en ik had er een hard hoofd in, met zo'n lange wachtrij. Maar uiteindelijk hebben we zelfs de gewenste plek kunnen reserveren.
Re: Ander systeem voor reserveringen nationale parken in Canada.
Ik heb ook m'n plek gevonden. Hebben in totaal 3 laptops gebruikt. Een daarvan had twee browsers geopend; Chrome en Edge. Edge had plaats 2524 en Chrome 14822.
Binnen 15 minuten plek FF33 weten te boeken.
Erg fijn dat ik alle reserveringen heb kunnen maken in de NPs voor de reis in september.
Binnen 15 minuten plek FF33 weten te boeken.
Erg fijn dat ik alle reserveringen heb kunnen maken in de NPs voor de reis in september.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht