Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Breg87: Oost-Verenigde Staten en Oost-Canada.
Reis Breg87: Oost-Verenigde Staten en Oost-Canada.
Beste forumleden,
Ik ben mij al een tijdje aan het oriënteren op een reis naar de Verenigde Staten en Canada. Ik vind het nogal lastig; er is zoveel te doen en te zien. We (ik en mijn vriendin) willen graag steden bezoeken, maar ook de natuur in gaan. Het liefst maak ik de ‘juiste’ keuzes. Hebben jullie goede ideeën? Is dit een mooie reisvolgorde?
13/7 aankomst New York
14/7 New York
15/7 New York
16/7 New York
17/7 vertrekken richting Boston
We willen graag met de trein naar Boston toe.
18/7 Boston
19/7 Boston
20/7 Vliegen naar Quebec (vanuit Boston)
21/7 Quebec
22/7 Quebec, auto huren en verder gaan
23/7?
24/7?
25/7 Montreal
26/7 Montreal
27/7 Montreal, vertrek richting Ottawa
28/7 Ottawa
29/7 Vertrek richting Toronto
30/7 ?
31/7 Toronto (auto inleveren)
01/8 naar de Niagara Falls (met de bus)
02/8 Toronto
03/8 Vertrek naar Amsterdam vanuit Toronto
Zoals jullie zien staan er ook nog vraagtekens. We kunnen naar parken toe, wat zijn mooie parken/plekken om te bezoeken? Graag tips. De route mag ook aangepast worden, misschien vergeet ik wel iets heel moois.
Op 13 juli gaat er een directe vlucht vanuit Amsterdam naar New York (voor een redelijke prijs).
Vandaar dat we starten in New York. Washington D.C. zouden we ook graag bezoeken, alleen wordt de prijs dan een stuk hoger.
Via welke maatschappij kunnen we het beste een auto in Canada huren?
Hebben jullie nog tips voor het huren van huisjes/hotels in de Verenigde Staten en Canada?
Alvast bedankt voor jullie tips!
Ik ben mij al een tijdje aan het oriënteren op een reis naar de Verenigde Staten en Canada. Ik vind het nogal lastig; er is zoveel te doen en te zien. We (ik en mijn vriendin) willen graag steden bezoeken, maar ook de natuur in gaan. Het liefst maak ik de ‘juiste’ keuzes. Hebben jullie goede ideeën? Is dit een mooie reisvolgorde?
13/7 aankomst New York
14/7 New York
15/7 New York
16/7 New York
17/7 vertrekken richting Boston
We willen graag met de trein naar Boston toe.
18/7 Boston
19/7 Boston
20/7 Vliegen naar Quebec (vanuit Boston)
21/7 Quebec
22/7 Quebec, auto huren en verder gaan
23/7?
24/7?
25/7 Montreal
26/7 Montreal
27/7 Montreal, vertrek richting Ottawa
28/7 Ottawa
29/7 Vertrek richting Toronto
30/7 ?
31/7 Toronto (auto inleveren)
01/8 naar de Niagara Falls (met de bus)
02/8 Toronto
03/8 Vertrek naar Amsterdam vanuit Toronto
Zoals jullie zien staan er ook nog vraagtekens. We kunnen naar parken toe, wat zijn mooie parken/plekken om te bezoeken? Graag tips. De route mag ook aangepast worden, misschien vergeet ik wel iets heel moois.
Op 13 juli gaat er een directe vlucht vanuit Amsterdam naar New York (voor een redelijke prijs).
Vandaar dat we starten in New York. Washington D.C. zouden we ook graag bezoeken, alleen wordt de prijs dan een stuk hoger.
Via welke maatschappij kunnen we het beste een auto in Canada huren?
Hebben jullie nog tips voor het huren van huisjes/hotels in de Verenigde Staten en Canada?
Alvast bedankt voor jullie tips!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Re: Reis Breg87: Oost-Verenigde Staten en Oost-Canada.
Hoi,
Wij zitten in ongeveer dezelfde periode in Canada, en het laatste deel van onze vakantie rijden we van Quebec City naar Toronto. Uiteindelijk auto gehuurd via Avis, aangezien die een relatief lage one-way fee hebben. Ik meen $40 o.i.d.
Wij zitten in ongeveer dezelfde periode in Canada, en het laatste deel van onze vakantie rijden we van Quebec City naar Toronto. Uiteindelijk auto gehuurd via Avis, aangezien die een relatief lage one-way fee hebben. Ik meen $40 o.i.d.
Re: Reis Breg87: Oost-Verenigde Staten en Oost-Canada.
Bedankt voor de reactie. Ik ga even kijken hoeveel het kost om een auto via Avis te huren.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3904 Weergaves
-
Laatste bericht door peterd87
-
- 8 Reacties