Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tips accommodaties San Juan Island en West-Canada gezocht.

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Brigit
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Tips accommodaties San Juan Island en West-Canada gezocht.

Bericht door Brigit »

Aanstaande augustus gaan we een rondreis van drie weken in West-Canada maken vanuit Seattle. De planning is met hulp van het forum en het Canada reisforum of facebook rond, en we zijn nu op zoek naar overnachtingsplekken. Wie heeft er voor ons (gezin van 2 volwassenen en 1 kind van 10 jaar) tips voor leuke, mooie, schone (!) en/of bijzondere overnachtingsplekken op de volgende lokaties? Waar we al iets geboekt hebben, heb ik dit erachter gezet en waar tips zeker nog welkom zijn heb ik onderstreept.

Alvast hartelijk dank alweer!

- Seattle: Marriot airport hotel
- Vancouver, ik neig naar een appartement incl parkeerplaats via airbnb downtown Vancouver, suggesties welkom
- Regio Hope/Manning park, hier lijkt vrij weinig te zijn, alle tips welkom!
- Kelowna – myra canyon resort op het oog maar ik vind het eigenlijk net wat te prijzig
- Revelstoke – tent op Boulder mountain resort geboekt, lijkt leuk & prima
- In Field (Yoho np) overnachten we op aanraden van velen in de Truffel&Pigs lodge
- Voor Banff hebben we een airbnb in Canmore geboekt, niet helemaal van overtuigd dus open voor alternatieven
- Lake Louise verblijven we een nachtje in de mountaineer lodge, leuk
- Jasper: nu een cabin van Becker chalet, overweeg om te boeken naar Tekarra lodge of iets anders?
- Clearwater (Well’s grey): glamping tent in cedar creek haven
- Joffre lake: mooie cabin gevonden, joffrecreekcabin
- Squamish/Brittania beach, hier lijkt vrij weinig te zijn, veel hotels die de afgelopen 30 jaar niet meer opgelapt zijn, iemand tips?
- Everett: overnachting in een Marriot hotel na bezoek Boeing fabriek
- San Juan island: snugresort gevonden maar flink aan de prijs, we willen graag bij het water zitten
- Seattle: Marriot downtown.
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Marina B
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: Tips accommodaties San Juan Island en West-Canada gezocht.

Bericht door Marina B »

Wij verbleven afgelopen zomer aan het begin van de reis in Vancouver en aan het einde. Als eerste namen wij (voor de allereerste keer) een AirBNB in North Vancouver. Ik zou niet zo heel snel weer zoiets doen omdat je er natuurlijk niks hebt; je moet dus gelijk weer de auto in voor boodschappen. Toch was het een fijne rustige plek, die ik wel zou aanbevelen. Zelf ben ik denk ik meer een hotel mens. Ter afsluiting in Vancouver zaten wij in het Fairmont midden in het centrum. Prima hotel, zeker qua locatie.

Het ligt er natuurlijk maar net aan wat je wilt besteden aan je overnachtingen. In Banff zaten wij ook in het Fairmont; ik vond het erg mooi, je kan met een busje van het hotel naar het centrum gebracht worden; terug moet je zelf. Kan overigens makkelijk met de stadsbus. Ik zou zelf wel proberen in Banff zelf een hotel te zoeken. Er is best wel wat te krijgen voor verschillende prijsklasse. Het is best een leuk plaatsje, toeristisch dat zeker, maar ik denk altijd maar zo; ik ben zelf ook een toerist. Je kunt ook voldoende rust opzoeken.

In Jasper hadden wij Mount Robson Inn. Hoewel ik sceptisch was, viel het mij best mee. Verwacht geen luxe, wel airco en gratis ontbijtje. Grote voordeel was de locatie. Probeer dus echt zeker een hotel in Jasper te krijgen; anders moet je uitwijken en dan rij je toch wel veel. Uiteindelijk was voor ons alleen nog Mount Robson Inn beschikbaar en daar was ik achteraf ook echt blij mee dat wij toch nog in Jasper zelf zaten. Ook Jasper vond ik een leuk plaatsje.

Succes!
Brigit
Amerikafan

Bericht door Brigit »

Dankjewel! Die Fairmont in Vancouver ziet er goed uit (en is voor onze data best betaalbaar) die gaat mee in de overweging. Voor Banff zoeken we inderdaad ook iets dergelijks maar 1000 dollar voor 2 nachten is me toch net iets te...;-)

Ontbijtspullen of een snelle maaltijd halen voor airbnb heb ik geen moeite mee trouwens, we wisselen restaurant en zelf koken graag een beetje af.
‘12 Montana,‘13 Japan,‘14 Italië,’15 Tsjechië,’16 Kroatië,’17 Tenerife,’18 ZW USA, ‘19IJsland, NW USA & Canada, ‘20 Zuid-Afrika & Noorwegen, ‘21 Zweden-Noorwegen, ‘22 Bonaire
Ann_O
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Ann_O »

Wij verbleven in juni dit jaar in Vancouver-North in een mooi appartement, geboekt via Airbnb met parkeergarage. Locatie was prima, paar honderd meter van de seabuss waarmee je snel naar de overkant vaart. Supermarkt lag om de hoek, heel handig om 's ochtends lekker vers brood te halen. En prima betaalbaar.

In Jasper zaten we in Patricia Lake Bungalows, een aanrader. Heerlijke locatie aan Patricia Lake, net buiten Jasper. Leuke huisjes, mooi park.

Na 2 nachten Lake Louise sloten we onze reis af met 3 nachten in een appartement (via Airbnb) in Canmore. Ons is dat prima bevallen, ondanks dat het niet in Banff lag. De afstand naar Banff is prima te doen. Canmore heeft voldoende voorzieningen. Voor ons gaf het prijsverschil de doorslag. Voor hetzelfde geld in Canmore een veel ruimer, luxer appartement dan in Banff.

Succes met zoeken.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik weet niet of jullie er van houden maar wij hebben voor Hope een Bed & Breakfast geboekt, deze. Ze hebben ook kamers voor meer personen.

Voor Banff NP verblijven we ook dit keer weer in Canmore. Ik vind het plaatsje veel leuker dan Banff, het is niet zo enorm toeristisch en veel relaxter. En het is maar 20 minuutjes rijden van Banff, prima te doen.
Het hotel waar wij de vorige keer in Canmore verbleven is idioot duur geworden en er zijn ook bijna geen betaalbare Airbnb's te vinden dichtbij het centrum. Dus we hebben daar nu ook een B&B geboekt, zie hier. De B&B ligt op loopafstand van het centrum

Dit zijn overigens de enige B&B's trouwens die we op onze route geboekt hebben, verder vrijwel overal airbnb suites.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Wij overnachten ook in North Vancouver, net als vorige keer.
North Vancouver is mooi, ligt dichtbij Capilano en Lynn Canyon en Grouse Mountain en je bent zo in Stanley Park (alleen even de brug over).
Er is een grote Walmart voor de eerste inkopen en je zit vlakbij de seabus naar het centrum. Met de auto ben je er ook snel. En niet onbelangrijk; de prijzen zijn er een stuk prettiger dan in downtown!
Brigit
Amerikafan

Bericht door Brigit »

Dank Vana, toevallig heb ik vanochtend precies de b&b die je aangaf geboekt in Hope. Ziet er idd goed uit.

Ik ga North Vancouver en de b&b in Canmore ook eens bekijken.
vana
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door vana »

Leuk! We zullen hem als eerste uittesten, wij zijn er begin juli :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer