Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Diners in Canada

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Diners in Canada

Bericht door Christian »

Wij zijn al vanaf 2004 redelijk fan van Denny's. We gaan er elke vakantie zeker wel een keer eten. En soms wel meer.
Nu steeds minder omdat veel hotels ontbijt aanbieden tegenwoordig.
Dit jaar doen we een groot deel Canada aan. En daar zijn een stuk minder Denny's.

Maar welke Diner in Canada is er een om ook fan van te worden?
We zitten van Ottawa via Quebec richting Halifax.
bello
Amerikakenner

Re: Diners in Canada

Bericht door bello »

Ik ben geen Denny's of IHOP fan, wij gaan liever naar independent diners. Maar ik denk dat Ben & Florentine,Chez Cora, Eggsquis of Humpty's je wel aanspreken.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
JvAcker
Amerika-ontdekker

Bericht door JvAcker »

Ik verwacht dat Smitty's wel iets is voor jou. Bekijk hun menu maar eens. https://smittys.ca/
Denny's zit overigens ook met een aantal vestigingen in Canada. http://www.dennys.ca/

Hier nog een heel rijtje ketenrestaurants in Canada. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_C ... ant_chains.
Christian
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 17
Contacteer:

Bericht door Christian »

Daar zitten wel een paar mooie bij om eens te gaan proberen.

Humprey's zit helaas alleen aan de west kant.

Ik zag ook The Keg langs komen als steakhouse. Is dat iets?

Zijn er nog andere zaken waar we eens langs moeten gaan aan de oost kant?
jaap1
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door jaap1 »

Wij vertrekken eind mei naar oost-canada en usa. We gaan 49 dagen genieten. Wel eens een keer gegeten bij Dennys bij de NIagara falls. Wij willen Tim Hortons weleens uitproberen voor ontbijt. Alleen koffie en Timbits geprobeerd, die waren erg lekker. Daarnaast wil ik wel eens weer een keer poutine eten. Was in een lokaal tentje erg lekker in Ottawa.

http://smokespoutinerie.com/Menu.aspx
Gast

Bericht door Gast »

ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik las dat je bij Horton ook lekkere Chili kan eten :thumbup:
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

In verhouding tot de prijs is de chili inderdaad niet slecht.
Mijn favoriete broodje daar is de BLT op meergranenbrood. Toasted.
Als je dat nog niet gedaan hebt, moet je ook de timbits eens proeven. Neem er 10 'van alles wat'. Ben niet zo gek van zoetigheid, maar 't is eens iets anders dan wat we in Belgie hadden.
Hun kettlechips is ook lekker. Staat meestal niet op de kaart, maar vraag er naar. Je kan ze zelfs los kopen, zonder ander gerecht erbij.

Hou je van lattes en earl grey thee? Mijn favoriet bij Starbuks (ook in Canada ;-) ) is London Fog.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer