Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Liveblog Calgary-Vancouver en door Alaska
Liveblog Calgary-Vancouver en door Alaska
Hoi Allemaal,
Deze maand reizen we van Calgary naar Vancouver (zijn nu bij Jasper) en vanaf Vancouver met een Holland America Alaska reis door Alaska (Whitehorse -Dawson - Fairbanks - Denali - Anchorage - Seward) en eindigen met een cruise langs de kust (Glacier Bay - Skagway - Haines - Juneau - Ketchigan) terug naar Vancouver.
Voor mij de eerste keer tijdens een reis dat ik live een blog bijhoud dus leuk om lezers én reacties te krijgen.
http://prustravel.blogspot.ca/?m=1
Hoop dat jullie meegenieten zoals ik met velen van jullie heb meegenoten!
Groetjes,
Rineke
Deze maand reizen we van Calgary naar Vancouver (zijn nu bij Jasper) en vanaf Vancouver met een Holland America Alaska reis door Alaska (Whitehorse -Dawson - Fairbanks - Denali - Anchorage - Seward) en eindigen met een cruise langs de kust (Glacier Bay - Skagway - Haines - Juneau - Ketchigan) terug naar Vancouver.
Voor mij de eerste keer tijdens een reis dat ik live een blog bijhoud dus leuk om lezers én reacties te krijgen.
http://prustravel.blogspot.ca/?m=1
Hoop dat jullie meegenieten zoals ik met velen van jullie heb meegenoten!
Groetjes,
Rineke
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Re: Liveblog Calgary-Vancouver en door Alaska
Ik ga jullie volgen! Wij doen het canada gedeelte volgend jaar maar dan andersom.
Fijne vakantie!
Groetjes Astrid
Fijne vakantie!

Groetjes Astrid
Re: Liveblog Calgary-Vancouver en door Alaska
ik volg dit ook mee- staat ook nog een to do lijstje
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-