Voor San Francisco zoek ik nog een h/motel, en da's een moeilijke opgave. Ik heb vooral deze site en TripAdvisor uitgepluisd, en heb er drie over...
* San Francisco Townhouse Motel: ik was vooral overtuigd door de reclame ervoor op dit forum, maar de TripAdvisor rating is helemaal niet zo goed (en da's mooi gezegd...). Toen ik mailde of ze nog kamers vrij hadden kreeg ik - heel snel weliswaar - een nogal boerse mail terug (geen aanspreking, geen punten of komma's, allemaal hoofdletter, typfouten) dat er nog kamers vrij zijn, maar geen prijzen (die ik wel gevraagd had). Kostprijs: $90, zonder taks. Gratis parking.
* San Remo: beste ratings van de drie op TripAdvisor (#36). Klein maar heel schoon. Parking 2 1/2 blocks away, voor $15 per dag. Kamer $70 (zonder sink) of $80 (met sink) per nacht, zonder taks.
* Astoria hotel: gemiddelde ratings op TripAdvisor (ca. 100ste plaats). Kamer slechts $68 per nacht (zonder taks), maar betaalparking aan de overkant van de straat voor $22, wat het totaal weeral op $90 brengt.
We overwegen (onze reis eindigt in San Francisco) onze auto een paar dagen eerder in te leveren (auto is nog niet geboekt, dus dat kan), aangezien overal staat geschreven dat San Francisco zo goed te doen is met het openbaar vervoer. Is dat een goede optie? En hoeveel kost een shuttle naar de luchthaven ongeveer?
Heeft iemand ervaring met een van de drie hotels? Wie mij verder in verwarring wil brengen mag altijd nog andere suggereren ook natuurlijk

Criteria zijn:
- liefst onder de $100, als het kan taksen inbegrepen
- schoon
Plien