Het komt steeds dichterbij ...
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alcatraz tickets 13 mei t/m 30 juni
Alcatraz tickets 13 mei t/m 30 juni
Jahaaaa, de kaartjes voor bovenstaande periode zijn te boeken via internet of 'n bepaald telefoon-nr, zie website. Heb zojuist geboekt voor zondag 3 juni, 10.30 u tour.
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
hoi hoi,
is het nodig deze kaartjes van te voren te reserveren?
en waar reserveer je deze kaartjes?
Groetjes ess
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
-
Chi Sin X
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Het is niet absoluut noodzakelijk, maar wel aan te raden als je toch al zeker weet dat je naar Alcatraz gaat.ess schreef:hoi hoi,
Groetjes ess
Als je vroeg in de ochtend gaat aanschuiven aan de rij, kan je dikwijls nog wel een ticketje krijgen, of kan je op een reservelijst terecht komen. Maar het is gewoon een stuk relaxter dat je zeker weet dat je mee kan.
- jerbia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Het wordt wel aangeraden. Hier kun je de kaarten bestellen:ess schreef:hoi hoi,
Groetjes ess
http://www.alcatrazcruises.com/index.aspx
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Het werd wel eens tijd 
Wij gaan de avondtour boeken voor waarschijnlijk 4 juni, moet straks even in ons schema kijken.
Wij gaan de avondtour boeken voor waarschijnlijk 4 juni, moet straks even in ons schema kijken.
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Daar zitten wij ook nog over te twijfelen. De avondtour is wel iets duurder maar wel uitgebreider.Iris_1982 schreef:Welke tour raden degene aan die er al geweest zijn?
De Early Bird tour lijkt ons wel wat maar de avondtour is eigenlijk ook wel spannend....
Ik heb ze laatst een mailtje gestuurd en kreeg het volgende antwoord over de nighttour:
The Night Tour is a unique program limited to just a few hundred visitors per evening that includes special programs, tours, and activities not offered during the day. Roundtrip ferry transportation, a live boat narration, a guided tour from Dock to Cellhouse, the Cellhouse Audio Tour, a keepsake souvenir brochure, recreation use fee, and a variety of special programs and presentations offered only at night, are all included.
You will be able to see the view of downtown San Francisco with the night lights when you go on the Night Tour. The Alcatraz Cell House and the whole island is also pretty well lit during the evening so being "too dark" isn't really a concern.
Lijkt me eigenlijk wel leuker, maar wij hebben nog even de tijd om er over na te denken, misschien komen er nog meer tips binnen van degene die het allebei gedaan hebben.
gr. Paula
groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Laat je dan even weten hoe dat geweest is?klaus schreef:Mooi!
Ik hoor overal dat de avondtour de meest uitgebreide is, en dan heb je ook het mooiste zicht op SF 'by nightfall'.
Mijn tickets voor donderdag 17 mei (avondtour) zijn alvast binnen!
Volgens mij is de audiotour ook sinds kort te beluisteren in het Nederlands, is wel wat makkelijker voor mijn dochter, maar helemaal zeker ben ik hier niet van.
gr. Paula
groeten Paula
- mirdj
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Net de avondtour voor 4 juni geboekt. Dat was het laatste dat we nog moesten regelen dus we zijn er helemaal klaar voor. 
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
we zijn paar jaar geleden gewoon naar de kust gewandeld en kondne zo mee met de volgende boot naar het eiland. Toen ik er was vond ik het best leuk, maar ook weer tegenvallen alles was zo vreselijk slecht onderhouden dat het leek alsof de hele boel op instorten stond.
Ik zou niet weten of het inmiddels verbeterd is.... achteraf had ik persoonlijk zo iets ik had beter in de stad kunnen blijven.
Ik zou niet weten of het inmiddels verbeterd is.... achteraf had ik persoonlijk zo iets ik had beter in de stad kunnen blijven.
can't wait to travel again.....
Wij gaan zelf 15 of 16 juli de tour maken, je kan ze een mailtje sturen en dan krijg je bericht van ze wanneer de kaarten beschikbaar zijn.(tenminste dat beloven ze)bbeurden schreef:Ik moet ook nog even tot de volgende release wachten (voor eind juli), dus als iemand weer even een tip kan geven als ze beschikbaar komen, dan heel graag! Uiteraard houd ik het zelf ook regelmatig in de gaten.
gr. Paula
groeten Paula
hee
Ben ff wezen werken (nouja ff) en meteen 'tig' reacties weer op dit bericht. Het forum is en blijft leuk/leerzaam.
Wij doen de gewone tour, sochtends om 10.30 uur.
Voor BBeurden: je kunt je aanmelden voor de mailingslist en dan krijg je dus een email binnen als jouw periode te boeken is. Zo heb ik het iig ook gedaan en vannacht hebben ze dus aan me gedacht.
Ben ff wezen werken (nouja ff) en meteen 'tig' reacties weer op dit bericht. Het forum is en blijft leuk/leerzaam.
Wij doen de gewone tour, sochtends om 10.30 uur.
Voor BBeurden: je kunt je aanmelden voor de mailingslist en dan krijg je dus een email binnen als jouw periode te boeken is. Zo heb ik het iig ook gedaan en vannacht hebben ze dus aan me gedacht.
hOi
Ik heb dit al eens eerder ergens gepost op het forum maar weet zo 1-2-3 even niet meer waar. Ik heb van onderstaande manager een x antwoord gehad op een vraag, via de mail. Hij heeft me toen op die lijst gezet dus als je hem mailt komt het voor jullie ook vast goed.
Mocht je geen 'succes boeken' dan heb ik evt ook nog het email adres van degene die de mailing vannacht verstuurd heeft, ene Larissa Reilly.
Lorelei Octavo
Assistant Central Reservations Manager
Alcatraz Cruises, LLC
Pier 33, Hornblower Alcatraz Landing
San Francisco, CA 94133
(415) 981-ROCK [415.981.7625]
(415) 983-8261 Direct Line
(415) 983-8251 Fax
loctavo@alcatrazcruises.com
Ik heb dit al eens eerder ergens gepost op het forum maar weet zo 1-2-3 even niet meer waar. Ik heb van onderstaande manager een x antwoord gehad op een vraag, via de mail. Hij heeft me toen op die lijst gezet dus als je hem mailt komt het voor jullie ook vast goed.
Mocht je geen 'succes boeken' dan heb ik evt ook nog het email adres van degene die de mailing vannacht verstuurd heeft, ene Larissa Reilly.
Lorelei Octavo
Assistant Central Reservations Manager
Alcatraz Cruises, LLC
Pier 33, Hornblower Alcatraz Landing
San Francisco, CA 94133
(415) 981-ROCK [415.981.7625]
(415) 983-8261 Direct Line
(415) 983-8251 Fax
loctavo@alcatrazcruises.com
Wat leuk is: Iedereen volgt in Alcatraz de audio tour. Er lopen dus tientallen/honderden mensen door Alcatraz, maar, behalve wat geschuivel van voeten, is het er doodstil, omdat iedereen naar de 'narator' op de walkman luistert. Blijf voor de grap maar eens halverwege een hal staan en zet je koptelefoon af.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1957 Weergaves
-
Laatste bericht door Fleecedeken
-
- 2 Reacties