Bryce: bryce view lodge of ruby's inn?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
KellyVG
Amerikakenner
Berichten: 433
Lid geworden op: 12 mar 2007, 21:52
Locatie: Wetteren

Bryce: bryce view lodge of ruby's inn?

Bericht door KellyVG »

Soms lees ik dat Ruby's Inn het enige hotel is dat ECHT aan de ingang van het park ligt. Maar soms lees ik toch dat Bryce View Lodge er recht tegenover ligt, dus ook aan de ingang. Wie is er al geweest en kan dit bevestigen?

Zoja, welk kiezen?
Gebruikersavatar
Iris_1982
Amerika-expert
Berichten: 2826
Lid geworden op: 02 mar 2005, 16:35
Aantal x V.S. bezocht: 35
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

mocht je nog een goedkopere optie zoeken: Foster's Motel
Hebben wij ook geboekt voor $ 49,95 per nacht
Schijnt wel een aanrader te zijn begrijp ik uit de meeste tips hier :) (ik verheug me nu al op die cinnamon rolls waar iedereen het over heeft, haha)
Des
Amerikafan
Berichten: 238
Lid geworden op: 11 feb 2005, 14:20
Locatie: Drenthe

Bericht door Des »

We zijn in de bryce view lodge geweest.
Prima locatie, inderdaad recht tegenover ruby's inn.
Anouschka
Amerikakenner
Berichten: 818
Lid geworden op: 21 dec 2005, 12:12

Bericht door Anouschka »

Wij zijn ook in de Bryce View Lodge geweest en wij vonden het ook prima. Ruby's Inn is een stuk duurder en ligt recht tegenover Bryce View Lodge aan de andere kant van de weg. Je kunt gebruik maken van de faciliteiten van Ruby's Inn als je in de Bryce View Lodge verblijft.
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Bryce: bryce view lodge of ruby's inn?

Bericht door Martin & Marianne »

KellyVG schreef:Soms lees ik dat Ruby's Inn het enige hotel is dat ECHT aan de ingang van het park ligt. Maar soms lees ik toch dat Bryce View Lodge er recht tegenover ligt, dus ook aan de ingang. Wie is er al geweest en kan dit bevestigen?

Zoja, welk kiezen?
Er staat een aardig kaartje op http://www.rubysinn.com/map.html (klik op Ruby's Inn illustrated map).

Marianne
Angie
Amerika-ontdekker
Berichten: 84
Lid geworden op: 01 apr 2005, 20:55

Bericht door Angie »

Hoi,
wij zijn ook in Bryce View Lodge geweest. Toen we aankwamen hebben we eerst Ruby's Inn geprobeerd. Die was (toen) stevig aan de prijs en de front desk verwees ons door naar Bryce View Lodge. Was prima en we kregen er ook nog Triple A korting. Ik weet niet exact meer wat we betaald hebben maar volgens mij lag het rond de 60 dollar.
In 2008 een keer geen Amerika, maar wel Nieuw Zeeland!
Manonneke

Bericht door Manonneke »

He Kelly,

Het ligt allemaal vrij dicht bij de ingang hoor! Alleen Fosters ligt een stukje verder van de ingang vandaan.
Het is dus allemaal best te doen. Wij zaten in Ruby's inn gelijk naast de ingang van het hotel en waren in een paar minuutjes met de auto bij de ingang van Bryce. De rest van de hotels daar liggen allemaal op ongeveer dezelfde afstand. Maakt dus eigenlijk helemaal niet uit waar je zit hoor!

(in de winter is alleen foster en ruby's open, vandaar dat wij in ruby's zijn gaan slapen daar had je een heel lekker restaurant bij!)

Manon
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42029
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Je zou ook nog de Bryce Canyon Lodge kunnen overwegen. Deze ligt in het park zelf. Zie:
http://www.brycecanyonlodge.com/Accomodations-767.html
De lodge is meestal maanden van te voren "uitverkocht". Zo is er in juli, augustus en september 2007 alleen nog op zondag 8 juli, zondag 15 juli en zondag 30 september een kamer voor 1 nacht beschikbaar. Kost op 15 juli $140 per nacht. Ruby's Inn kost die nacht (met AAA) $121; De Bryce View Lodge $78.
Je zou ook kunnen overwegen om bij Ruby's Inn op de camping een tipi te huren ($32 voor 4 personen) of een cabin ($54 voor 4 personen). Voor een overnachting in een tipi of in een cabin moet je wel zelf slaapzakken of lakens/dekens meenemen. Wij hebben in een cabin geslapen, was een mooie nieuwe cabin en vlakbij een zwembad.

Martin
Gebruikersavatar
michelly
Amerika-expert
Berichten: 4814
Lid geworden op: 18 jun 2005, 12:18
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

Martin & Marianne schreef: Je zou ook kunnen overwegen om bij Ruby's Inn op de camping een tipi te huren ($32 voor 4 personen)
Martin
Wij hadden ook zo'n tipi. Dat was wel leuk voor een keer. Het levert iig mooie plaatjes op. Alleen ligt de tipi wel langs de weg zodat je wat last van de auto's hebt, maar wij vonden dit toch wel een leuk ervaring.

Elly

Afbeelding

Afbeelding
KellyVG
Amerikakenner
Berichten: 433
Lid geworden op: 12 mar 2007, 21:52
Locatie: Wetteren

Bericht door KellyVG »

Alemaal bedankt voor de info!

Het is dan toch maar Bryce View Lodge geworden... Tipi's lijken wel leuk, maar wij hebben geen zin om voor die enkele keer lakens en dergelijke mee te nemen. Bovendien slaap ik helemaal niet goed als ik geen deftige matras onder mij heb :lol:

Ondertussen ook al bijna alle andere overnachtingen in parken geboekt... Maar enkel van dit hebben we nog geen bevestiging per email ontvangen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer