Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
In Vegas geen camper Indie Campers
-
Estragon112
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
In Vegas geen camper Indie Campers
Hi
Met 2,5 jarige aangekomen in las Vegas voor onze vier week durende roadtrip. Bij Indie Campers maar camper niet beschikbaar. Schijnt daar al maanden zo te gaan. Krijgen nu “upgrade” terwijl die op website 2000 euro goedkoper is.
Hadden zo n rv topup busje. Maar groter is niet perse beter. Geen geld terug. Moeten accepteren. Upis upgrade volgens hun voorwaarden.
Iemand tips advies. Ik heb er sowieso een. Blijf weg bij Indie Campers las Vegas!
Met 2,5 jarige aangekomen in las Vegas voor onze vier week durende roadtrip. Bij Indie Campers maar camper niet beschikbaar. Schijnt daar al maanden zo te gaan. Krijgen nu “upgrade” terwijl die op website 2000 euro goedkoper is.
Hadden zo n rv topup busje. Maar groter is niet perse beter. Geen geld terug. Moeten accepteren. Upis upgrade volgens hun voorwaarden.
Iemand tips advies. Ik heb er sowieso een. Blijf weg bij Indie Campers las Vegas!
Re: In Vegas geen camper indiecampers
Oei, wat vervelend ! Ik ga er eigenlijk vanuit dat de meeste mensen “gewoon” bij cruise america, roadbear of een andere gerenommeerde verhuurder boeken. Ik heb ook nergens kunnen terugvinden dat je voor Indie gekozen had. Er is hier op het forum wel vaker iets negatiefs over Indie geschreven. Maar goed…niet meer aan denken en genieten van een mooie reis ! En dan wellicht straks achteraf discussie met hen nog eens aan gaan….
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: In Vegas geen camper indiecampers
Wat Paul zegt: nu genieten, laat je vakantie hierdoor niet bederven.
Forumlid @HillBillies had ook een slechte ervaring met Indie.
Lees hun ervaringen vanaf hier: viewtopic.php?p=1350128#p1350128.
Misschien heb je er nog iets aan. En sowieso goed voor anderen die Indie overwegen om te lezen.
Maar nu eerst genieten!
Marianne
Forumlid @HillBillies had ook een slechte ervaring met Indie.
Lees hun ervaringen vanaf hier: viewtopic.php?p=1350128#p1350128.
Misschien heb je er nog iets aan. En sowieso goed voor anderen die Indie overwegen om te lezen.
Maar nu eerst genieten!
Marianne
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: In Vegas geen camper Indie Campers
Inderdaad al eerder negatieve dingen over Indie gehoord. Wij zouden ze dan ook niet kiezen. We hebben dit jaar opvallend veel campers van Roadsurfer gezien. Geen idee hoe die zijn en hoe de service daar is.
-
Estragon112
- Amerika-ontdekker
Drama is het. Nu midden in echt tot drie keer propane alarm afgegaan.
Ben nu aan het checken hoe dit te fixen. Vals alarm of toch een lek. Switch in cabin is uit. Maar ja slapen komt het niet meer van.
Ben nu aan het checken hoe dit te fixen. Vals alarm of toch een lek. Switch in cabin is uit. Maar ja slapen komt het niet meer van.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Achter dat alarm de bedrading even lostrekken.
Hebben veel slechte reviews inderdaad, ik wilde daar vorig jaar een Jeep met daktent huren, maar heb er door de reviews vanaf gezien.
Hebben veel slechte reviews inderdaad, ik wilde daar vorig jaar een Jeep met daktent huren, maar heb er door de reviews vanaf gezien.
Ook eens gehad, advies van Amerikaan gehad om 2 raampjes op een kier open te houden zodat het een beetje door lucht. Was geen propaan lek.Estragon112 schreef: ↑19 jul 2026, 12:03Drama is het. Nu midden in echt tot drie keer propane alarm afgegaan.
28 States so far...
-
Estragon112
- Amerika-ontdekker
Het was dus daadwerkelijk propaan lek. Ondanks dat je vaak denkt dat het vals alarm is. Trek die stekkers dus nooit los.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Dan is ramen open wel een goed idee, maar ik zou er inderdaad toch ook wel naar laten kijken. Wij hebben eens een gastank gehad, eigenlijk 2, die veel te snel leeg was, na een paar dagen al, en dat vertrouwden we ook niet. In Nova Scotia teruggegaan naar Canadream en daar is het niet echt goed opgepakt, maar gelukkig was er niks ernstigs aan de hand. Ze hadden alleen 2 lege tanks meegegeven. Alleen jammer dat ze dat niet toegaven.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 16 Reacties
- 11255 Weergaves
-
Laatste bericht door Old Faithful
-
- 2 Reacties