Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Route 66 stempels van Flagstaff en Williams
-
RTGR534
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Route 66 stempels van Flagstaff en Williams
Hoi allemaal, mijn vriendin en ik waren op een roadtrip door het zuidwesten van Amerika en reden een stuk over de Route 66 vanaf Flagstaff naar Kingman.
Nu is het zo dat je stempels kan sparen van verschillende plekken langs de Route 66, helaas kwamen we hier later pas achter…
Nu ben ik benieuwd of iemand deze stempels al heeft of binnenkort langs Flagstaff en Williams rijdt en hier bijv. een goede foto van zou willen maken zodat we deze kunnen uitprinten en gebruiken?
Het gaat om de volgende stempels: zie foto.
Nu is het zo dat je stempels kan sparen van verschillende plekken langs de Route 66, helaas kwamen we hier later pas achter…
Nu ben ik benieuwd of iemand deze stempels al heeft of binnenkort langs Flagstaff en Williams rijdt en hier bijv. een goede foto van zou willen maken zodat we deze kunnen uitprinten en gebruiken?
Het gaat om de volgende stempels: zie foto.
- Bijlagen
-
- IMG_6791.jpeg (27.15 KiB) 336 keer bekeken
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht