Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tim : annuleerbeleid cedar groove in sequoia voor mij onduidelijk

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
dati
Amerika-ontdekker

Tim : annuleerbeleid cedar groove in sequoia voor mij onduidelijk

Bericht door dati »

hallo, op de site visit sequoia wil ik een lodge boeken voor juni 2025. Mijn reis staat nog niet geheel vast. Ik vind het annuleer beleid onduidelijk.Hier staat het volgende op de site bij het boeken:
Cancel Policy
Reservations cancelled within 48 hours of the 4pm check-in will incur one night room and tax penalty. Reservations, including non-refundable, made at least 96 hours in advance will not incur a penalty if cancellation is done within 24 hours of booking.

zoals ik het lees is annuleren binnen 48 uur dus betalen, logisch. Meer dan 4 dagen van te voren geboekt hoef je niet te betalen als je binnen 24 uur na boeken annuleert.
Betekent dit dus dat aan een boeking vastzit als je nu reserveert?

groetjes
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Tim : annuleerbeleid cedar grove in sequoia voor mij onduidelijk

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zie dit staan, dus iets anders geformuleerd:
Reservations cancelled less than 48 hours before the 4pm check-in will incur one night room and tax penalty. Non-refundable reservations made at least 96 hours in advance will not incur a penalty if cancellation is done within 24 hours of booking.
Bron: https://www.visitsequoia.com/stay/policies/

Dus zolang je maar niet iets boekt dat non-refundable is kun je tot 48 uur van te voren annuleren.

Marianne
dati
Amerika-ontdekker

Re: Tim : annuleerbeleid cedar groove in sequoia voor mij onduidelijk

Bericht door dati »

in de algemene beschrijving staat jouw tekst, bij het boeken van de kamer de tekst die ik geposte heb. Verder staat nergens of de kamer refundable of non refundable is bij het boeken. Bij alle andere parken staat dit wel in de beschrijving dus ik ga er maar vanuit dat het hier ook zo is.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Tim : annuleerbeleid cedar groove in sequoia voor mij onduidelijk

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zie het, wel erg vreemd dit. Maar ik zou er wel van uit durven gaan dat het te annuleren is.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer