Nu lees ik dat Bright Angel Point sinds vorige week dicht is en de route er naar toe ook i.v.m. onderhoud. Het is ook echt dicht, niet in delen en dat tot november.
Ik kom er niet helemaal uit. Wat voor tips hebben jullie die de moeite waard zijn aan de noordkant?
We hadden bedacht een stuk van de North Kaibab Trail te lopen. Maar als ik die een beetje volg op Streetview krijg je pas bij Coconino Overlook zicht op de canyon. En dat ziet er dan ook nog een beetje uit als Canyon Overlook in Zion

Welke wandeling adviseren jullie anders? Heb je wel regelmatig zicht op de canyon als je langs de rim loopt? Door het bos wandelen kunnen we immers thuis ook wel

De meeste uitkijkpunten liggen aan de oostkant, die bezoeken we uiteraard. Maar is het nog de moeite waard nu Bright Angel Point dicht is?
We overwegen ook nog om toch naar de zuidkant te gaan. Maar er is nog weinig (betaalbaars) beschikbaar en de drukte houdt ons nog wat tegen. Maar op de een of andere manier lijkt de noordkant me ergens ook wel wat saai