Grant Grove tent cabins begin oktober (Kings Canyon NP).

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Barry Winkels
Amerikafan
Berichten: 153
Lid geworden op: 19 nov 2008, 14:14
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Barendrecht

Grant Grove tent cabins begin oktober (Kings Canyon NP).

Bericht door Barry Winkels »

Goedemorgen forumleden,

Voor een volgende reis oriënteer ik mij o.a. op SeKi. Een goede uitvalsbasis voor beide parken leek mij Grant Grove (tent cabins). Nu las ik op de site van Visit Sequoia het volgende; 'open late Spring to early Fall'. Het idee is om eind september/ begin oktober daar aan te komen. Heeft iemand ervaringen met deze tent cabins rond deze periode? Moet ik voor de zekerheid een plan B hebben? Het kan in die tent cabins vrij koud zijn rond die periode verwacht ik. Of valt dit wel mee?

Ik wil er 3 nachten verblijven, zodat ik voldoende tijd heb om de parken te bezoeken. De invulling van die dagen moet nog plaatsvinden, maar ik verwacht voldoende te hebben aan 2 volle dagen + 2 halve dagen (aankomst en vertrekdagen).

Groetjes, Barry.
2009: Los Angeles, Route 1, San Fransisco, Yosemite, Death Valley, Las Vegas
2010: 10 dagen Las Vegas
2017: Grand Canyon, Monument Valley, Capitol Reef, Bryce, Zion, Las Vegas
2020: Route 1, Yosemite, Death Valley en Las Vegas
Gebruikersavatar
Martin & Marianne
Amerika-expert
Berichten: 42058
Lid geworden op: 15 okt 2005, 15:30
Contacteer:

Re: Grant Grove tent cabins begin oktober (Kings Canyon NP).

Bericht door Martin & Marianne »

Wij zijn erg enthousiast over Grant Grove al uitvalsbasis voor beide parken (tenzij je gaat kamperen, dan is iets in Sequoia ook wel fijn). We hebben geen ervaring met de tent cabins, wel met de gewone cabins. Is dat geen optie? Ik weet niet tot wanneer die open zijn. Mochten de tentcabins wel open zijn dan zal het inderdaad wel frisjes zijn. Een slaapzak of fleecedeken is dan wel handig; voor een paar tientjes heb je die al bij de walmart.

Wij waren onder andere in 2013 in Grant Grove, en ook een nacht in Cedar Grove. Zie hier voor ons verslag.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer